اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

ویژه برنامه های نوروز 1399 شبکه سه سیما

شبکه سه سیما هر ساله به مناسبت نوروز ویژه برنامه هایی را تولید و آماده پخش می کند. برخی از ویژه برنامه های این شبکه که در این ایام به پخش می رسند، به شرح زیر است:

اتفاق نود و نو

ویژه برنامه تحویل سال 1399 از چهارشنبه 28 اسفند ساعت 17 روانه آنتن خواهد شد . این برنامه با اجرای رضا رشید پور و با حضور ده ها چهره مطرح از حوزه های مختلف علمی ، فرهنگی، ورزشی  و هنری وهمچنین نخبگان جوان کشور، مهمان ویژه برنامه تحویل سال  شبکه سه خواهند بود .  

عصر جدید
مجموعه برنامه عصر جدید  با موضوع  استعدادیابی در حوزه‌های ورزشی، سرگرمی و هنری  در ایام نوروز 99 ،هر شب ساعت 22:50 و تکرار آن روز بعد ساعت 10:00 از  شبکه سه سیما پخش می شود . این مسابقه بزرگ استعداد یابی به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی است  ورویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی ترکیب داوران این مسابقه استعدادیابی را تشکیل می دهند .

هشتگ عصر جدید
بررسی حواشی و پشت صحنه هر قسمت از برنامه عصر جدید در قالب برنامه ای با عنوان هشتگ عصر جدید با اجرای ایمان قیاسی به روی آنتن می رود . زمان پخش این برنامه هر شب ساعت 22:20 می باشد.

سریال دوپینگ

قصه سریال دوپینگ درباره دو نوزادی است که زمان تولد همزمان به دنیا می‌آیند و با چالش‌هایی روبرو می‌شوند که حتی آینده آنها را در بر می‌گیرد. برای اولین‌بار مخاطب ترکیب تخیل و رویا را در این مجموعه خواهد دید. سریالی که هم تخیلی است و هم فانتزی.شبنم مقدمی، هادی حجازی فر، الناز حبیبی، نیما شعبان نژاد، محمد بحرانی، علیرضا آرا، فرزین محدث، میثاق جمشیدی و مینا جعفرزاده و... دراین سریال ایفای نقش می کنند .این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه ای از دوشنبه 26 اسفند ساعت 20:45 و از اول فروردین 1399 هر شب ساعت 20:00 از شبکه سه سیما پخش می شود.

برخی از عوامل این سریال عبارتند از : سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامه ریزی: حامد مختاری، برنامه ریزان: بهنام اعلمی و مهروز ناصر شریف، دستیار اول کارگردان: سعید سیری با تشکر از نوید صلاحی، منشی صحنه: فاطمه رزاقی با تشکر از فروغ غیاثوند، استوری برد: اوستا فروردین، عکاس: سمیه جعفری، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت با تشکر از جمال شمس، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی

مستند اقلیم -فصل 4

مجموعه مستند گردشگری- زمین شناختی اقلیم از جمعه اول فروردین ،هر روز ساعت 15:00روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.این مستند در 10قسمت 30  دقیقه ای به تهیه کنندگی  موسی جابری و کارگردانی رئوف جابری برای ایام نوروز تولید شده است.
 این مجموعه علاوه بر پدیده های جغرافیایی و زمین شناختی به آداب و مناسک فرهنگی اقوام ایرانی در استان های مختلف کشور می پردازد .

طبیب
این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پيشگيری در حوزه سلامت ،هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی است . اجرای این برنامه برعهده پیمان طالبی است . این برنامه هر روز ساعت 12:30 به روی آنتن می رود

بریم بسازیم
مجموعه رئالیتی شوی «بریم بسازیم»، روایتی از تلاش چهار جوان است که با هدف ایجاد توسعه‌ی پایدار و ارتقا سطح رفاه مردم، وارد روستایی در حاشیه‌ی ورامین می‌شوند.در هر قسمت از این برنامه، این چند نفر که شخصیت‌های اصلی مجموعه هستند در قالب قصه ای جذاب با کاستی‌ها و مشکلات موجود در روستا مواجه شده و سعی می‌کنند با کمک اهالی، آن مشکل را برطرف کنند.ماموریت‌هایی که برای این شخصیت‌ها به وجود می آید، از جنسی است که مردم عادی نیز، توان انجامش را دارند و صرفا نیازمند بیدار شدن دغدغه‌ی کمک به هم‌نوع و پیشرفت در مردم روستاست.زمان پخش : هر شب ساعت 21:00

آخرین اخبار

پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر جمعه، شنبه و یکشنبه ها با مسابقه تلویزیونی "معرکه" «فوتبال برتر » ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از جمعه به روی آنتن شبکه سه پخش زنده رقابت های کشتی آزاد و فرنگی زاگرب کرواسی پخش زنده مهمترین مسابقات فوتبال لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا از شبکه سه مسابقه "معرکه" با اجرای جواد رضویان بزودی از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال رئال مادرید- مایورکا و تاتنهام- برنلی از شبکه سه آخرهفته با پخش قسمت‌های چهارم و پنجم از فصل دوم "سرزمین مادری" سریال «بیست‌کووید» بر روی آنتن شبکه سه مستند «دلیل» با موضوع اندیشه و زمانه علامه مصباح یزدی به روی آنتن شبکه سه مستند «خاطرات تکه‌تکه» روایت معاون شهید ابومهدی از جزئیات شهادت سرداران مقاومت پخش زنده فوتبال استقلال - پیکان از شبکه سه پخش زنده فوتبال منچسترسیتی- شفیلد یونایتد، یوونتوس- رم و  فولام- آرسنال از شبکه سه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها