اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

درخشش ستارگان موسیقی در آسمان شب دوم "سه ستاره"

در برنامه سه ستاره که دومین شب را پشت سر گذاشت همه خوانندگان منتخب هیئت داوران به جز یکی همه در این برنامه شرکت کردند و زینت بخش آن بودند.برترین خوانندگان تیتراژ در سال 95، همه دراستودیو "سه ستاره" حاضر بودند و تنها فرد غایب محمد علیزاده بود که به دلیل مسافرت در خارج از ایران به سر می‌برد و با ارسال یک ویدئو با مخاطبان "سه ستاره" و هواداران خود به گفتگو نشست و به نوعی جای خالی خود را در شب دوم "سه ستاره" پر کرد.

حال تاجیک رو به بهبودی است
احسان علیخانی در بخش اول برنامه میزبان رضا یزدانی و امیر تاجیک بود. امیر تاجیک که به تازگی بیماری را پشت سر گذاشته و در دوران نقاهت به سر می‌برد خبرسلامتی و بهبودی خود را به مخاطبان و هوادارانش داد. وی که برای خوانندگی تیتراژ برنامه "حالا خورشید" در بخش سه ستاره خوانندگی تیتراژهای تلویزیونی از سوی هیئت داوران انتخاب و معرفی شده است از حضورش به عنوان یکی از کاندیداهای منتخب در این جشنواره ابراز خرسندی و از همکاری و رفاقت دیرینه‌اش با رضا رشیدپور یاد کرد.
رضا یزدانی نامزد دریافت تندیس "سه ستاره" برای دومین بار
رضا یزدانی مهمان دیگر علیخانی در بخش اول بود که در فصل گذشته "سه ستاره" نیز نامزد دریافت تندیس بهترین خواننده تیتراژ تلویزیونی در سال 94 بود و همین موضوع باعث ایجاد سوء تفاهم برای وی شده بود که آرش ظلی پور عنوان کرد: سوء تفاهمات ایجاد شده برای رضا یزدانی برطرف شده است. یزدانی که این بار به خاطر تیتراژ سریال "پرستاران" منتخب دریافت تندیس "سه ستاره" است از هواداران خود خواست تا به وی رأی دهند.
خوانندگان ویژه برنامه های ماه رمضان مهمان "سه ستاره"
در بخش بعدی حجت اشرف زاده به همراه بهنام صفوی وارد قاب "سه ستاره" شدند. اشرف زاده که قطعه محبوب "ماه و ماهی" را در کارنامه هنری و کاری خود به ثبت رسانده، این بار برای تیتراژ برنامه "عقیق" نامزد دریافت جایزه شده است. بهنام صفوی نیز که در سال 95 تیتراژ دو برنامه تلویزیونی را در کارنامه خود دارد برای خوانندگی تیتراژ "جشن رمضان 95" نامزد دریافت تندیس "سه ستاره" شده است. نقطه مشترک و جالب توجه در این بخش این بود که هر دو خواننده، به جهت خوانندگی تیتراژ آثار باکس ویژه ماه رمضان منتخب دریافت جایزه هستند.
حذف کامل "ماه عسل" از نظرسنجی جشنواره "سه ستاره"
احسان علیخانی در خلال "سه ستاره" از خبری پرده برداشت که شنیدنش شاید خیلی به مذاق مخاطبان و طرفداران برنامه "ماه عسل" خوش نیاید. وی اعلام کرد: همانند سال گذشته برنامه "ماه عسل" از همه حوزه‌های داوری اعم از برنامه‌های اجتماعی، اجرا، کارگردانی و ... حذف شده است، علاوه بر این که این بار وی با درخواست از محسن یگانه، تیتراژ "ماه عسل 95" را نیز از لیست تیتراژهای تلویزیونی در سال 95 حذف کرده تا عرصه رقابت و مسابقه را به طور کامل در اختیار همکاران و دوستان خود قرار دهد و هیچ گونه شک و شبهه‌ای برای مخاطبین و نامزدهای دریافت جایزه و تندیس "سه ستاره" باقی نماند. علیخانی افزود: من و  دوستانم تنها تهیه و اجرای این جشنواره را بر عهده داریم و در خصوص انتخاب لیست منتخب شبکه‌ها و داوری آنها هیچ گونه نقش و دخالتی نداریم.
احسان خواجه امیری رکورددار دریافت عنوان بهترین خواننده تیتراژ
احسان خواجه امیری که به خواننده تیتراژهای ماندگار شهرت دارد، به جهت غیبت محمد علیزاده تنها مهمان علیخانی در بخش بعدی بود. وی در "سه ستاره 93" که به مناسبت جشن 20 سالگی شبکه 3 برگزار شد با تیتراژ سریال "نابرده رنج" به عنوان یکی از سه ستاره منتخب مردمی از میان آثار 20 ساله شبکه سه انتخاب شد. خواجه امیری همچنین در فصل دوم "سه ستاره" با تیتراژ "ماه عسل 94" برای بار دوم همین لقب را به خود اختصاص داد؛ و حالا برای بار سوم با خوانندگی تیتراژ سریال "هشت و نیم دقیقه" در فهرست نامزدهای احتمالی دریافت جایزه قرار گرفته است.
حضور دو خواننده متفاوت در قاب پایانی "سه ستاره"
امید نعمتی و سینا حجازی دو خواننده جوان و خوش آتیه‌ای هستند که با تیتراژهای متفاوتی که در سال 95 اجرا کردند توانستند به خوبی خودی نشان دهند و در میان خوانندگان با سابقه تیتراژهای تلویزیونی جایی برای خود باز کنند. نعمتی و حجازی هر دو با قدم گذاشتن در مسیری جدید و کمی متفاوت از موسیقی پاپ، سعی دارند حرف و صدای خود را به سبک و سیاقی متفاوت به گوش مخاطب برسانند و استقبال مردم از آثار این دو خواننده و حضورشان به عنوان دو نفر از نامزدهای دریافت جایزه در میان خوانندگان دیگر مهر تأییدی است بر این نکته که راه موفقیت را به درستی پیموده‌اند.
تیتراژ "لیسانسه‎ها" برگرفته از صدایی در ایستگاه قطار
سینا حجازی فرزند صدرالدین حجازی بازیگر پیش کسوت سینما، تئاتر و تلویزیون برای تیتراژ مجموعه طنز "شهرک جیم" و امید نعمتی برای تیتراژ سریال "لیسانسه ها" با رأی و نظر هیئت داوران در فهرست نامزدهای دریافت جایزه بهترین خواننده تیتراژ قرار گرفتند. نعمتی با مرور خاطره‌ای از چگونگی شکل گرفتن ملودی و ترانه تیتراژ لیسانسه‌ها سخن گفت. وی عنوان کرد: مسافر قطار بودم. هنگام توقف قطار در ایستگاه صدایی ضعیف به گوشم رسید که تداعی کننده ترانه و ملودی تیتراژ "لیسانسه‌ها" شد. با دوستانم در گروه پالت تماس گرفتم و به اثری که شنیدید حاصل همکاری و تلفیق هنر من و دوستانم در گروه پالت بود.
برنامه‌های تخصصی، حوزه بعدی داوری آثار در جشنواره "سه ستاره"
شب سوم "سه ستاره" با معرفی نامزدهای دریافت جایزه در حوزه برنامه‌های تخصصی، رقم خواهد خورد. مخاطبان باید منتظر اتفاقات هیجان انگیز و بالا رفتن تب این رقابت در روزهای بعدی باشند.

آخرین اخبار

پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر جمعه، شنبه و یکشنبه ها با مسابقه تلویزیونی "معرکه" «فوتبال برتر » ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از جمعه به روی آنتن شبکه سه پخش زنده رقابت های کشتی آزاد و فرنگی زاگرب کرواسی پخش زنده مهمترین مسابقات فوتبال لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا از شبکه سه مسابقه "معرکه" با اجرای جواد رضویان بزودی از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال رئال مادرید- مایورکا و تاتنهام- برنلی از شبکه سه آخرهفته با پخش قسمت‌های چهارم و پنجم از فصل دوم "سرزمین مادری" سریال «بیست‌کووید» بر روی آنتن شبکه سه مستند «دلیل» با موضوع اندیشه و زمانه علامه مصباح یزدی به روی آنتن شبکه سه مستند «خاطرات تکه‌تکه» روایت معاون شهید ابومهدی از جزئیات شهادت سرداران مقاومت پخش زنده فوتبال استقلال - پیکان از شبکه سه پخش زنده فوتبال منچسترسیتی- شفیلد یونایتد، یوونتوس- رم و  فولام- آرسنال از شبکه سه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها