اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

مشروح برنامه 18 مرداد نود

موضوع این برنامه درباره خریدهای خارجی بی کیفیت در لیگ ایران خواهد بود که محوریت اصلی آن به موضوع خریدهای خارجی تیم پرسپولیس اختصاص داشت.




برنامه ۱۸ مرداد نود با محوریت مرور هفته سوم لیگ برتر و بررسی خرید بازیکنان خارجی بی کیفیت در باشگاه های ایرانی ساعت   22:30 از شبکه سه آغاز شد.

سوال پیام کوتاه درباره اینکه آیا استقلال با منصوریان می تواند از این وضعیت خارج شود یا خیر پخش شد. فردوسی پور در توضیح نظرسنجی گفت سوال ما دقیقا تکرار سوال پیام کوتاه سال قبل درباره پرسپولیس است که بعد از هفته سوم پرسیدیم آیا پرسپولیس با برانکو می تواند از این وضعیت خارج شود که ۵۹ درصد بینندگان پاسخ مثبت دادند.

خلاصه ای از آن چه در برنامه امشب خواهد گذشت پخش شد که شامل بخش های زیر است:
پرورش فوتبالیست های فردا در آکادمی کیا
بازگشت فوق العاده صنعت نفت و ناکامی دوباره استقلال
ماجرای عجیب جذب بازیکنان اوکراینی پرسپولیس

نود درجه و مرور طنز مسابقات هفته سوم لیگ برتر در ادامه روی آنتن رفت که شامل بخش های زیر بود:
تغییر تاکتیک هوشمندانه آبادانی ها و انتقال از برزیل به کره برای شکست استقلال
تنبیهات شدید منصوریان برای استقلالی بعد از باخت با فرستادن بازیکنان به بشکه یخ
فِرِش نشدن ملی پوشان بوکس و والیبال در المپیک مانند بازیکنان استقلال
رونمایی از ورزشگاه پیشرفته قم با یک نیمه در روز و یک نیمه در شب
نمایش شم گلزنی برزیلی ها با گل به خودی خسوس برابر پرسپولیس
رونمایی از پیتر چک در مشهد

 جدول لیگ و برنامه مسابقات مرور شد و در ادامه کلیپ موزیک تماشایی از هفته قبل لیگ پخش شد.
بازی سیاه جامگان برابر سایپا به عنوان اولین مسابقه هفته سوم روی آنتن رفت.
در ادامه مسابقه سپاهان برابر استقلال خوزستان به پخش رسید..
تیم برتر هفته دوم از نگاه تیم آنالیز برنامه نود معرفی شد.
ترین های هفته سوم لیگ برتر مرور شد که شامل بخش های زیر بود
حرکات تکنیکی هفته: دیوید ساکونی (استقلال خوزستان)، پیام صادقیان( ۲ بار - ماشین سازی)، علی قلی زاده(۲ بار - سایپا)، حمید دیوسالار(صبا)، سعید آقایی(تراکتورسازی)، حسین بهرامی(استقلال خوزستان)، سروش رفیعی(۲ بار - تراکتورسازی)، امید عالیشاه(پرسپولیس) ، ارسلان مطهری(نفت تهران)، میلاد جهانی(نفت آبادان)، غلامرضا رضایی(سایپا) ، جابر انصاری(استقلال)، کاخا(ماشین سازی)، کرار جاسم(تراکتورسازی)، میثم دورقی(استقلال خوزستان)، سجاد رهبر(ماشین سازی)
کار تیمی برتر هفته: تراکتورسازی مقابل پیکان
موقعیت از دست رفته هفته: قاسم دهنوی مقابل ماشین سازی
پاس گل برتر هفته: مهدی حسینی از صبا مقابل ماشین سازی
مهار برتر هفته: لی اولیویرا از سپاهان مقابل استقلال خوزستان
گل برتر هفته: ایمان مبعلی مقابل پدیده

 خلاصه و حواشی مسابقه استقلال و نفت آبادان با شکست تلخ تیم منصوریان در ورزشگاه آزادی بازی بعدی بود.

افتخاری: ایثارگر هستم و مشکل بازنشستگی ندارم

رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال و سرپرست جدید باشگاه استقلال روی خط تلفنی آمد و درباره انتصابش به مدیریت باشگاه استقلال صحبت کرد.

افتخاری درباره انتخابش گفت: پیشنهاد هیئت مدیره بود که من به این سمت انتخاب شوم و قرار است در روزهای آینده با تصمیم هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل معرفی شوم.
سرپرست جدید استقلال درباره نتایج منصوریان با این تیم و پاسخش به سوال نظرسنجی گفت: باید منصوریان را کمک کنیم و به او فرصت بدهیم. هرچند زمان کم است و سه بازی گذشته اما فکر می کنم شرایط استقلال روز به روز بهتر شود. این تیم جوان است و آینده خوبی دارد و می تواند جبران کند.
افتخاری درباره اشتباه بزرگی که درباره اعلام تعداد قهرمانی های استقلال داشته گفت: من امروز مقابل باشگاه عجله داشتم و گفتم استقلال سه بار قهرمان آسیا شده که اشتباه لپی بود و بعد آن را تکذیب کردم.
وی درباره این که آیا سرپرست کمیته فوتسال باقی می ماند یا خیر گفت: من از اقای وزیر خواهش کردم با توجه به زحمات زیادی که در یکی دو سال اخیر برای فوتسال کشیدیم در آستانه جام جهانی اجازه دهد به  فوتسال کمک کنیم و تیم خوبی به جام جهانی ارسال کنیم و نتایج خوبی بگیریم. ایشان موافقت کردند و گفتند اعلام کنید بعد از جام جهانی در فوتسال سمتی نخواهید داشت تا مشکلی نداشته باشیم.
افتخاری در پاسخ به اینکه به این ترتیب تا پایان جام جهانی دو شغله خواهد بود گفت: من هنوز حکم سرپرستی ام را نگرفته و اگر حکم را بگیرم رسما اعلام می کنم از فوتسال کناره گیری می کنم تا دوشغله نباشم. از الان تا جام جهانی هم به عنوان سرپرست مشغول نخواهم بود و به عنوان کسی که به این تیم کمک می کند شناخته می شوم!
سرپرست استقلال در پاسخ به این که بازنشسته است یا خیر و چطور افشارزاده به همین بهانه از استقلال کنار گذاشته شد گفت: بله، بازنشسته هستم اما قانون گفته هرکس به عنوان ایثارگر ۶ ماه در جبهه حضور داشته باشد ادامه کار برای او مانعی ندارد. من از این قانون استفاده کردم و مجوز گرفتم تا بدون مشکل به کارم ادامه بدهم.

بازی تیم های فولاد و ذوب آهن مسابقه بعدی این هفته بود که روی آنتن رفت.

مسعود مرادی به عنوان کارشناس داوری به برنامه اضافه شد و داوری بازی های پخش شده مورد بررسی قرار گرفت

داوری بازی سیاه جامگان - سایپا: پنالتی سایپا درست بود و مدافع باید کارت قرمز هم می گرفت که داور اشتباه کرد و نشان نداد. گل سایپا به درستی مردود شد و بازیکن سایپا در آفساید بود.

داوری بازی سپاهان - استقلال خوزستان: پنالتی استقلال خوزستان درست بود و خلیل زاده با پای راست حریف را زد و شانسی برای  زدن توپ نداشت.

داوری بازی استقلال - نفت آبادان: قبل از پنالتی نفت آبادان توپ به پای مهاجم نفت آبادان خورده و اوت به نفع استقلال بود. پنالتی نفت آبادان درست بود و کارت هم لازم نبود.

داوری بازی فولاد - ذوب آهن: توپ به دست مدافع ذوب آهن خورد و باید کارت زرد می گرفت اما مشخص نیست توپ در داخل محوطه برخورد کرده یا خارج از آن.

خلاصه و حواشی مسابقه گسترش فولاد و پرسپولیس با برتری شاگردان برانکو در تبریز در ادامه به پخش رسید.

آنالیز بازیکنان خط هافبک پرسپولیس و نمایش علاقه آنها به پرس شدید بازیکنان صاحب توپ حریف بخش بعدی نود این هفته بود.

از ۹۰ تا ۹۰ با موضوع حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
بازگشت ایوب والی کاپیتان دوپینگی فولاد بعد از ۲۱ هفته
ادعای خطیبی درباره ۵ سال ناداوری علیه او در لیگ برتر
جدایی دنیل نوروزی از تیم سپاهان
ادعای عجیب کنعانی برای ناکامی هایش به دلیل چشم زخم
پاسخ توهین آمیز داور بازی پرسپولیس به بهنام ابوالقاسم پور
سواستفاده تولیدکننده لباس در قم از نام نود
آمدن رئیس کمیته فوتسال به باشگاه استقلال
ماندگار شدن گل محمدی در ذوب آهن بعد از درگیری های هفته قبل

 درگیری های مجازی یحیی گل محمدی و سعید آذری در باشگاه ذوب آهن هفته قبل توسط فردوسی پور مرور شد که در نهایت منجر به ماندن سرمربی ذوب آهن در این تیم شد.

گزارشی از پرونده ورود بازیکنان بی کیفیت خارجی به ایران پخش شد و با پخش این گزارش بحث درباره این بازیکنان آغاز شد.

گزارش بعدی درباره پشت پرده خریدهای اوکراینی پرسپولیس بود و مصاحبه هایی با خوردبین و سایر عوامل و واسطه های ورود این بازیکنان به ایران پخش شد که یک ایجنت ایرانی و دو مدیر رستوران در ایران و اوکراین به ابهامات موجود در برابر دوربین نود پاسخ دادند.

بعد از پخش این گزارش و تماس برنامه نود طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس حاضر به پاسخ دادن نشد و عصبانی هم شده بود. ترکاشوند هم به عوامل نود گفت برای صحبت کردن او در برنامه طاهری باید مجوز صادر کند.

پس از آن عادل فردوسی پور پشت پرده ای از روابط گذشته وزیر ورزش و جوانان با سرپرست و معاون فعلی باشگاه پرسپولیس را علنی کرد. در سال ۱۳۷۹ علی اکبر طاهری مدیرعامل ساپکو(از شرکت های ایران خودرو) بوده و محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان معاون مالی و اداری او بوده و محمدعلی ترکاشوند مامور خرید این شرکت بوده است. سال ۹۴ دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان شد و علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات این باشگاه شد.

 بررسی عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور در هفته گذشته بخش بعدی نود این هفته بود.

فرناندو سانز پسر رئیس سابق باشگاه رئال مادرید و بازیکن سابق این تیم مهمان ویژه برنامه نود این هفته بود که به استودیو آمد و گفتگو با او درباره بازی خداحافظی جواد نکونام آغاز شد.

رئیس بخش خاورمیانه لالیگا که مسئولیت برگزاری بازی خداحافظی نکونام را به عهده دارد، با حضور در برنامه نود درباره این بازی گفت: این دیدار با حضور بازیکنان قدیمی لیگ اسپانیا برگزار خواهد شد. این بازیکنان جزو بهترین‌ها بوده اند و برای اولین بار است که به ایران می آیند تا با فوتبالیست بزرگی مثل نکونام بازی کنند.

سانز در ادامه از قطعی شدن حضور ویدال، ماکلله، مورینتس، لوییز خارویا، پاون، سالوادور، آبیدال و  آلور لوکه خبر داد و گفت، در حال مذاکره با پویول برای حضور در این بازی است.

گزارشی از یک روز با آکادمی کیا و رعایت استانداردهای بین المللی در پرروش بازیکن در گفتگو با مهدوی کیا در ادامه به پخش رسید.
مسابقه تراکتورسازی و پیکان بازی بعدی هفته سوم بود که روی آنتن رفت.

مروری بر تاریخچه بازیکنان بی کیفیت خارجی که در لیگ برتر به فوتبال ایران آمده بودند در ادامه انجام شد.

در ادامه بازی نفت تهران و پدیده در جدول پخش قرار گرفت.

در نهایت بازی صبای قم و ماشین سازی به عنوان آخرین مسابقه این هفته به پخش رسید.

داوری بازی تراکتورسازی - پیکان بررسی شد و مرادی درباره آن گفت: آفساید ادینیو در شرایط تک به تک به اشتباه اعلام شد.

داوری بازی صبا - ماشین سازی: سرنگونی بازیکن ماشین سازی در محوطه جریمه خطا نبود و ادامه بازی صحبح بود. پنالتی ماشین سازی درست بود و مدافع صبا پای چپ سعید دقیقی را زد. گل ماشین سازی به اشتباه آفساید اعلام شد و بازیکنی که توپ را زد در آفساید نبود.

گزارشی درباره آخرین وضعیت بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام پخش شد که قرار است با بهترین محصولات اروپایی انجام گیرد.

خلاصه مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول در هفته نخست پخش شد.

آخرین گزارش برنامه هم به مرور حواشی هفته دوم لیگ برتر فوتسال اختصاص داشت.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر شامل بازیکنان زیر توسط تیم آنالیز برنامه نود اعلام شد: رشید مظاهری، ایگور پراهیچ، موسی کولیبالی، محسن مسلمان، ایمان مبعلی، جاسم کرار، رسول نویدکیا، مهدی ترابی، فرید کریمی و علی قربانی. بهترین بازیکن هفته با امتیاز یک : ایمان مبعلی.

نمرات برترین بازیکنان لیگ از سایت برنامه نود مرور شد و روزنامه های ورزشی سه شنبه بررسی شد.

با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود ساعت 02:15بامداد به پایان رسید. در انتها با شرکت یک میلیون و ۳۵۵ هزار نفر ۴۸ درصد عقیده داشتند نتایج استقلال با منصوریان بهتر می شود و ۵۲ درصد مخالف بودند.

آخرین اخبار

پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر جمعه، شنبه و یکشنبه ها با مسابقه تلویزیونی "معرکه" «فوتبال برتر » ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از جمعه به روی آنتن شبکه سه پخش زنده رقابت های کشتی آزاد و فرنگی زاگرب کرواسی پخش زنده مهمترین مسابقات فوتبال لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا از شبکه سه مسابقه "معرکه" با اجرای جواد رضویان بزودی از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال رئال مادرید- مایورکا و تاتنهام- برنلی از شبکه سه آخرهفته با پخش قسمت‌های چهارم و پنجم از فصل دوم "سرزمین مادری" سریال «بیست‌کووید» بر روی آنتن شبکه سه مستند «دلیل» با موضوع اندیشه و زمانه علامه مصباح یزدی به روی آنتن شبکه سه مستند «خاطرات تکه‌تکه» روایت معاون شهید ابومهدی از جزئیات شهادت سرداران مقاومت پخش زنده فوتبال استقلال - پیکان از شبکه سه پخش زنده فوتبال منچسترسیتی- شفیلد یونایتد، یوونتوس- رم و  فولام- آرسنال از شبکه سه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها