اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

شفاف‌سازی برانکو درباره شایعه پول گرفتنش از بازیکنان

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس میهمان برنامه 90 بود. او دراین برنامه حرف های مهمی به زبان آورد




. پیش از حضور او مصاحبه اختصاصی عادل با جواد نکونام از برنامه پخش شد که برانکو هم درباره نکونام حرف هایی زد. او گفت: «وقتی با آقای بلاژویچ مربی بودیم نکونام به تیم ملی آمد. حدود 16 سال قبل از نخستین بازی مقابل عربستان برابر 50 هزار تماشاگر نکونام خودش را نشان داد و تمام مدت فیکس بود. تعداد بازی‌های او برای تیم ملی، حضور در دو جام جهانی، بازی در قوی‌ترین لیگ دنیا(لالیگا) و ... موجب شد افتخاری برای ایران مثل علی دایی، علی کریمی، هاشمیان، مهدوی‌کیا، کریم باقری و ... باشدو او خدمات زیادی به معرفی فوتبال ایران در دنیال داشت. امیدوارم مثل زمان بازیگری در مربیگری هم موفق باشد.»
برانکو در بخش دیگری از حرف هایش با لبخند گفت: «رنگ قرمز نماد باشگاه ماست و برای ما خوش‌شانسی می‌آورد.»
سرمربی پرسپولیس همچنین خودش را با سوادترین مربی جهان نامید و گفت: «10 سال تجربه کسب کردم. فوق لیسانس فوتبال را گرفتم و سوادم را بالاتر بردم. درحال حاضر مربی‌ای در جهان وجود ندارد که تحصیلاتش بالاتر از من باشد. در همین حین قهرمان کرواسی و چین شدم و در فینال جام حذفی عربستان همراه یک تیم بودم و بعد به پرسپولیس آمدم. به کار و سوابقم افتخار می‌کنم. به باشگاهی که باید به استحقاقش برسد افتخار می‌کند. ارتش و هوادارانی داریم که رضایت‌مندی آنها بالاتر از چیزی نیست.»
برانکو درباره بعضی انتقادها از او به خاطر جذب یکسری بازیکنان توضیح داد: «انتظار سوال راجع به خریدهای پرسپولیس را داشتم. شاید این صحبت‌ها را می‌کنند که از بازیکنی پول گرفتم تا به پرسپولیس بیاوریم اما این را بدانید واقعا رقم قرارداد هیچ بازیکنی را نمی‌دانم چون کار من نیست. کار من تمرین و نتیجه گرفتن است تا تیم را بهتر و بهتر آماده کنم ولی درخصوص خرید یا نگرفتن بازیکن، در فوتبال اشتباه وجود ندارد.طبیعی است برخی بازیکنان زود خودشان را با شرایط جدید تطبیق می‌دهند و برخی خیر.»
او درباره جدایی انصاری از پرسپولیس و موفقیت او در فولاد هم گفت: «اصرار کردم که آقای ساسان انصاری به پرسپولیس بیاید چون وقتی مقابل آنها بازی می‌کردیم او را زیر نظر داشتم. آقای اسکوچیچ هم فقط راجع به خوبی او گفت و واقعا دیدم همه آن حرف‌ها درست بود. ساسان حرفه‌ای به تمام عیار بود ولی شاید در آن لحظه نمی‌توانست به ترکیب اصلی برسد. نه می‌خواستم و نه می‌توانستم در ترکیبم ایجاد کنم چون ما جمع شده بودیم و اگر ساسان از ابتدا با ما بود قطعا شانس بازی پیدا می‌کرد. در همین زمان هم بود که رامین برگشت و انصاری از من خواهش کرد به دلیل موقعیت خانوادگی خاص و تنها بودن آنها در اهواز به شهرش برگردد که بنده هم قبول کردم. صداقت ساسان و حرفه‌ای‌گری ساسان موجب شد اجازه جدایی‌اش را بدهم. می‌دانستیم در اهواز موفق خواهد شد چون سال قبل 9 گل زده بود. وضعیت به این شکل بود و خوشحال هستم او به تیم ملی دعوت شده و در فولاد خوب بازی می‌کند.»
سرمربی قرمزها درباره خبر پیوستن انصاری به باشگاه چینی هم توضیح داد: «نمی‌دانم این امکان برای انصاری است که به چین برود یا خیر. من موضعم را گفتم و به عنوان مربی اجازه نمی‌دهم او برود. اگر باشگاه ارزیابی‌اش به این شکل باشد که منافع پرسپولیس را در نظر می‌گیرد و منافع خوبی دارد مربوط به خود باشگاه است اما من اگر اجازه دهم برود چطور به هم‌بازی‌هایش و تماشاگران نگاه کنم؟ چون من را با انگشت نشان می‌دهند و می‌گویند پول گرفتم تا این کار را کنم.»
او با خنده طارمی را عامل پیری اش دانست وگفت: «یکی از بیشترین دلایل سفیدی موی من طارمی است اما این را بدانیم او آقای گل فصل گذشته است و بهترین بازیکن شناخته شد.»
برانکو درباره پیوستن دو بازیکنش به تیم رقیب یعنی تراکتورسازی توضیح داد: «رفتن عالیشاه و نوراللهی به تراکتورسازی کمی غیر منطقی است. اگر آنها این بازیکنان را می‌خریدند داستان فرق می‌کرد ولی به این شکل درست نیست. عالیشاه و نوراللهی در این اواخر نیمکت‌نشین بودند ولی به سربازی رفتند چون درحال حاضر اگر می‌رفتند یک سری تخفیفات شامل حال‌شان می‌شد. به همین خاطر سه ماه پیش تصمیم گرفتند تا بروند. نوراللهی صادقانه این موضوع را به موقع اطلاع داد و باید به فکر جانشین او باشیم.»
سرمربی کروات همچنین درباره شایعه توافق با رفیعی گفت: «برای سروش ارزش قائل هستم ولی متاسفانه نتوانستیم باهم صحبت کنیم چون نخواستیم قبل از نیمه نهایی جام حذفی افکار او را بهم بزنیم و ما هم می‌خواهیم صادق باشیم. من و آقای قلعه‌نویی رفقای خوبی هستیم اما رقیب نیز خواهیم بود.»

آخرین اخبار

مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر جمعه، شنبه و یکشنبه ها با مسابقه تلویزیونی "معرکه" «فوتبال برتر » ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از جمعه به روی آنتن شبکه سه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها