اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

پاک نیت: گریمم در «پریا» شبیه «نفس گرم» است/ با خط قرمزها آشنا هستم و آنها را رعایت می‌کنم (فارس)

محمود پاک نیت گفت: کشور ما قوانین خاص خود را دارد و از آنجایی که در این کشور زندگی می‌کنیم و برای مردم‌مان کار می‌کنیم، خط قرمزها را می‌شناسیم و موظف هستیم تا آنها را رعایت کنیم. «محمود پاک نیت» بازیگر سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با اشاره به گریم خود در این اثر گفت: به هر حال هر شخصیتی گریم خاص خود را می‌طلبد، اما در سریال «پریا» مدل موهایم شبیه به نقشی که در سریال «نفس گرم» بازی کردم، شده است.

وی ادامه داد: همانطور که دیدید در این سریال پدری هستم که تمام دغدغه فکری‌اش فرزندانش و بالاخص پسرش است و بعد از فوت همسرش، خود را هم پدر می‌داند و هم مادر.
بازیگر سریال «شهرزاد» بیان داشت: در «پریا» مانند اغلب آثار حسین سهیلی زاده معضلی اجتماعی که گریبان گیر همه مردم جامعه است، گریبان چند خانواده را  گرفته است. معضل‌های اجتماعی که هر جوانی ممکن است با آنها دست و پنجه نرم کند. حسین آقا پدری است که مدام تلاش می‌کند تا مشکلات فرزندانش را مرتفع کند و همیشه فرزندانش برایش در اولویت قرار دارند.
وی درباره زمان پخش «پریا» گفت: از ابتد قرار بر این بود تا «پریا» قبل از ماه رمضان پخش شود و تعداد زیادی از قسمت‌ها برای پخش آماده شده بود، اما سازمان صدا و سیما تصمیم گرفت که در زمان دیگری این سریال را بروی آنتن ببرد، چراکه موضوع این سریال به گونه‌ای است که در هر زمانی می‌تواند پخش شود و برای مناسبت خاصی ساخته نشده است.
پاک نیت افزود: معمولا برای بازیگران، زمان پخش مهم نیست بلکه میزان رضایت مخاطب و دیده شدن سریال از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه اگر این سریال در ماه رمضان پخش می‌شد به دلیل تقارن با مسابقات جام اروپا تعداد کمتری از مخاطبین این سریال را می‌دیدند.
وی با اشاره به گله‌مندی برخی از بازیگران از شرایط دشوار همکاری با تلویزیون بیان داشت: به هر حال ما در کشوری زندگی می‌کنیم که همه مسائل موجود در آن را پذیرفتیم. کشور ما قوانین خاص خود را دارد و از آنجایی که در این کشور زندگی می‌کنیم و برای مردم‌مان کار می‌کنیم، خط قرمزها را می‌شناسیم و موظف هستیم تا آنها را رعایت کنیم و فرقی ندارد که خانم یا آقا باشیم.
این بازیگر ادامه داد: ما در قبال برخی از مسائل تعهد اجتماعی داریم و نمی‌توانیم آنها را در قالب تصویر به نمایش در بیاوریم و اگر من نیز تماشاگر تلویزیونی و یا سینمایی باشم هم دوست ندارم خانواده‌ام هر چیزی را در رسانه‌ها ببینند. با وجود اینکه حرفه‌ام سینما است، حتی از زمان گذشته و چندین سال پیش که اغلب مردم در خانه‌های خود فیلم‌هایی را می‌دیدند، من به خاطر فرزندانم هیچگاه ویدئو نداشتم. مطمئن بودم تماشای چنین فیلم‌هایی آنهم در محیط خانه باعث می‌شود تا به تربیت فرزندانم لطمه بخورند. هرگز اسم این را سانسور نمی‌گذارم بلکه از آن با نام اقتضای فرهنگ جامعه یاد می‌کنم. حتی قبل از انقلاب اسلامی نیز به خواهرهای خودم اجازه رفتن به سینما نمی‌دادم. بنابراین ما با اروپایی‌ها از نظر فرهنگ، دیدگاه، بینش و ... تفاوت داریم،
بازیگر سریال «نفس گرم» گفت: این در شرایطی است که برخی‌ها می‌گویند فضا بسته است، اما من این را قبول ندارم چراکه حدود 40 سال در این فضا زندگی و کار کردم و خط قرمزها را می‌شناسم و خودم عضوی از این جامعه هستم و می‌دانیم که چه مسائلی را باید به مردم نشان داد و چه موضوعاتی را نباید به مردم نشان داد. حتی معتقدم به نسبت گذشته فضا خیلی بازتر شده و فردی که در راس این سازمان تصمیم گیری می‌کند، تصمیمی جدید نگرفته و همه تصمیم‌ها با توجه به فرهنگ کشور ما در این سالها صورت می‌گیرد.
این بازیگر که در سریال «شهرزاد» نیز بازی می‌کرد، با اشاره به نقشش در این سریال که پخش فصل اول آن مدتی است در شبکه نمایش خانگی به اتمام رسیده است، گفت: جمشید، پدر شهرزاد هم مثل تمام پدرها در وضعیت بد جامعه به سر می‌برد و در شرایطی خودش نیز مجبور می‌شد تا دست به کارهایی بزند. اما در کل مدام به فکر فرزندانش است و نگران آینده آنها است.
وی ادامه داد: همیشه معتقدم اگر شما بهترین بازیگر باشید و همه عوامل هم از بهترین‌ها باشند، اما متن خوبی در دست نداشته باشید، قطعا نتیجه کار خوب نخواهد شد. بر همین اساس و از آنجایی که نقشم به خوبی ساخته و پرداخته شده بود، هیچ اصراری برای ادامه حضورم در این سریال نداشتم و تا همان 23 قسمت که بازی کردم، برایم کافی بود.
بازیگر سریال «پرده نشین» با اشاره به تکه کلام شخصیت «جمشید» در سریال «شهرزاد» بیان داشت: این تکه کلام برای خودم بود که هر روز از آن استفاده می‌کنم و از بین سه گزینه این «حرفای خارجی می‌زنی» را به آقای فتحی پیشنهاد دادم. همان زمان هم به دوستان گفتم که این تکه کلام در کل سریال قوام پیدا می‌کند و منتظر نباشید که با یکی دو بار بیان آن توسط بازیگر شما بازخوردی ببینید.
وی درباره ادامه دار شدن سریال «شهرزاد» نیز گفت: از آنجایی که به حسن فتحی و قلمش مطمئن هستم،مطمئنم که او فرد آگاهی است و کارش را به خوبی می‌شناسد و مطمئنم در نگارش ادامه سریال «شهرزاد» از لحاظ متن و قصه کم نمی‌گذارد.

آخرین اخبار

هفته ورزشی با شبکه سه سیما مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر جمعه، شنبه و یکشنبه ها با مسابقه تلویزیونی "معرکه"

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها