اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

دست رد بازیگر مرد ایرانی به سینه بالیوود

«پیشنهاد بازی در بالیوود را رد کردم و گفتم من طبق قوانین جمهوری اسلامی عمل می کنم.»

مهدی امینی خواه شب گذشته با حضور در برنامه مردم گرام از همکاری با سینمای هند گفت: من یک سری دوستان در امارت دارم که در کنار تولید فیلم های مستند، فیلم های کشور هند را خریداری و در خلیج فارس به نمایش می گذارند. یک روز که به آنجا سفر کرده بودم، به اتفاق آنها راهی کشور هند شدیم تا با شاهرخ خان برای خرید فیلم هایش مذاکره کنیم. در آن ملاقات شاهرخ خان متوجه شد که من در کشور ایران بازیگر هستم. همانجا به من پیشنهاد بازی در بالیوود را داد و گفت تو تا حالا در سینمای ما کجا بودی؟ و ادامه داد اگر میخواهی در سینمای هند کار کنی باید بدانی که فیلم طبق قوانین هند ساخته می شود. من همانجا پیشنهاد بازی در بالیوود را رد کردم و گفتم من طبق قوانین جمهوری اسلامی عمل می کنم و نمی توانم قوانین هند را رعایت کنم.

 امینی خواه در ادامه درباره علت کم کاری اش گفت: چند سالی هست که حجم تولیدات صنعت سینمایی پایین آمده است. مثلا اگر سالی ۱۰۰ تا فیلم تولید می کردیم الان این تعداد به ۲۰ الی ۳۰ رسیده است. این حجم کم تاثیر می گذارد و باعث می شود کمتر سرکار باشیم. از طرفی من نباید نقش منفی را بازی می کردم. به این معتقد بودم که اگر در یک نقش بازی کنم، تبدیل به یک بازیگر کلیشه ای می شدم. ولی شاید از دید مردم نقش منفی مناسب من نبود و آن را دوست نداشتند. اگر مردم همان مهدی امینی خواه نقش مثبت را دوست دارند من سعی می کنم دیگر در نقش های منفی بازی نکنم.

وی درباره تاثیر ورود بازیگران چشم رنگی در کم کاری اش گفت: بحث بازیگران چشم رنگی نیست. باید یک فیلتری برای ورود این ‌آدم ها باشد تا آنها آموزش ببیند و بعد وارد این حرفه شوند تا بتوانند باعث افتخار سینما شوند. اگر با پارتی و آشنایی وارد این حرفه می شوند یا بقا دارند یا ندارند. من این را قبول دارم که یک تعداد آدم های چشم رنگی بدون آموزش وارد حرفه بازیگری شدند و به همان تعداد آدم های تحصیلکرده هستند که بیکار هستند. اگر این فیلترها وجود داشته باشد دیگر شاهد مافیا در سینما و تلویزیون نیستیم.

امینی خواه در بخش دیگری از صحبت هایش درباره همکاری با آقای شریفی نیا گفت : ایشان جزء دوستان خوب من هستند ولی من محتاج این نیستم که کسی دست من را بگیرد و کار دهد. من کارنامه هنری ام مشخص است. فارغ التحصیل این رشته ام و حدود ۳۰۰ فیلم بازی کردم. احتایجی ندارم که تهیه کننده ای را ببینم به در برابر ایشان سجده کنم که به من کار بدهید. من نه نیازمندم نه التماس می کنم. معتقدم رزق و روزی را خدا می دهد. خدا بخواهد هیچ کس نمی تواند جلوی کار کردن مرا بگیرد.

وی در پایان از قضاوت های فضای مجازی انتقاد کرد و ادامه داد: مردم بدانید هنرمندان بدون پشتوانه ی شما جایی ندارند. در فضای مجازی با حرف های ناسزا دل هنرمندان را نشکنید و بی مهری نکنید. دست محبت شماست که ما را هنرمند می کند. هنرمند با احساس و روح لطفش کار می کند. اگر این احساس را بگیرید چیزی برای ارائه ندارد. پس در فضای مجازی مهربان باشید و بدون تحقیق قضاوت نکنید.

بنابراین گزارش، برنامه مردم گرام از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می رود. اجرای این برنامه را نجمه جودکی بر عهده دارد و تاکنون چهره هایی نظیر اکبر عبدی، علیرضا خمسه، پژمان بازغی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، سیما تیرانداز، عباس غزالی و ... در برنامه مردم گرام حضور داشته اند.
 

آخرین اخبار

پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر جمعه، شنبه و یکشنبه ها با مسابقه تلویزیونی "معرکه" «فوتبال برتر » ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از جمعه به روی آنتن شبکه سه پخش زنده رقابت های کشتی آزاد و فرنگی زاگرب کرواسی پخش زنده مهمترین مسابقات فوتبال لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا از شبکه سه مسابقه "معرکه" با اجرای جواد رضویان بزودی از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال رئال مادرید- مایورکا و تاتنهام- برنلی از شبکه سه آخرهفته با پخش قسمت‌های چهارم و پنجم از فصل دوم "سرزمین مادری" سریال «بیست‌کووید» بر روی آنتن شبکه سه مستند «دلیل» با موضوع اندیشه و زمانه علامه مصباح یزدی به روی آنتن شبکه سه مستند «خاطرات تکه‌تکه» روایت معاون شهید ابومهدی از جزئیات شهادت سرداران مقاومت پخش زنده فوتبال استقلال - پیکان از شبکه سه پخش زنده فوتبال منچسترسیتی- شفیلد یونایتد، یوونتوس- رم و  فولام- آرسنال از شبکه سه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها