اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

فیلم های شبکه سه در آستانه اربعین حسینی

به مناسبت اربعین حسینی ،فیلم های بار دیگر باران ،به خاطر برادرم ،چتر عاشقی ،تنها میان امواج و لونه شغال ، از پنجشنبه 25 تا شنبه 27 مهر طبق زمان های اعلام شده روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد .

*فیلم تلویزیونی  بار دیگر   باران به کارگردانی سيد حامد محسن پور ،پنجشنبه 25 مهر ساعت 10 و 15 دقیقه از شبکه سه پخش می شود .
این فیلم به تهیه کنندگی علیرضا  بی ریا،محصول شبکه سه در سال 1391 است . 
شراره رخام و فخرالدین صدیق شریف  از بازیگران اصلی این تله فیلم هستند . 
در خلاصه داستان این  فیلم تلویزیونی  آمده است :این فيلم در خصوص دو نفر است. خانمي که براي  سلامتي دخترش نذر کرده و وسايل نذري هم فراهم کرده اما به دلايلي نمي تواند نذري بدهد و حاج حجت علمدار  که پيرمردي است که هر سال براي آقا امام حسين نذري مي دهد . رضا ، پسرکوچکش ،پسر  اهلي نيست و  براي پولدار شدن  به هرکاري  دست می زند . در آخرين اقدام او با شخصي به نام سليمي همکار مي شود که يک محتکر جنس است و اين بار مي خواهد سر رضا را کلاه بگذارد و اورا ترغيب مي کند که کارگاهي را که پدرش قصد داشت در آن توليدي کفش راه بياندازد تبديل به انبار قاچاق کالا کند و رضا هم مي پذيرد و...

*فیلم سینمایی  به خاطر برادرم My Annoying Brother   به کارگردانی کان سو کیونگف جمعه 26  مهر  ساعت 10 دقیقه بامداد  روانه آنتن می شود . 
در خلاصه داستان با بازی جو جیونگ سوک ، دو کیونگ سو و  پارک شین های   آمده است : دویانگ  ، ورزشکار صاحب نام و مشهوری در رشته جودو است  .او در یکی از مبارزات به دلیل شدت ضربه، بینایی اش را از دست می دهد و برای همیشه نابینا می شود. دویانگ تصمیم می گیرد برای همیشه ورزش را کنار بگذارد و خانه نشین شود. سیک برادر ناتنی دویانگ که  کلاهبردار حرفه ای  و در زندان است   ، از معلولیت و شهرت برادرش سوء استفاده می کند و موفق می شود  برای مدتی مرخصی بگیرد .  مربی ورزش دویانگ  متوجه می شود سیک به هدف سوء استفاده آمده و ....
این درام  محصول کره جنوبی   در سال 2016  است .

*فیلم تلویزیونی چتر عاشقی به نویسندگی و کارگردانی نیلوفر شهیدی جمعه 26 مهر ساعت 7:50روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .این فیلم محصول 1393 به تهیه کنندگی سعید مرادی است .
در این تله فیلم بازیگرانی چون جعفر دهقان، نازنین کریمی، اتابک نادری، سیروس همتی، داود شیرعلی، ساناز سماواتی و ...نقش آفرینی  کرده اند .
این فیلم زندگی دختری جوان به نام ریحانه  را روایت می‌کند که در آستانه ایام عزاداری امام حسین(ع) وارد خانه‌ای قدیمی می‌شود. با ورود وی به این خانه اتفاقاتی رقم می‌خورد که باعث اختلاف بین همسایه‌ها می‌ شود.
 در واقع این فیلم روایت انسان‌هاست که در برابر مشکلات صبوری به خرج می‌دهند ،روایت انسان‌هایی که زیر چتر عاشقی ، بخل و حسد را از خود دور می‌کنند تا عاشقانه یکدیگر را دوست بدارند.

* فیلم  سینمایی  تنها میان امواج  Deep Watter به کارگردانی جیمزمارش،  جمعه 26 مهر ساعت 14:30 روی  آنتن شبکه سه سیما  قرار می گیرد .
این فیلم با ژانر بیوگرافی  محصول   2017 انگلستان   است که بازیگرانی چون   راشل ویز ،کالین فرس  و دیوید دویس  در آن بازی می کنند . 
در خلاصه داستان  فیلم آمده است:" دونالد کراست "کارمند یکی از شرکتهای بهره برداری الکتریکی است. او روابط بسیار عاشقانه و صمیمی ای با همسر و 3 فرزند خود داشته و آرزو دارد تا همسر و فرزندانش را در رفاه و آسایش ببیند. به همین منظور تلاش می کند تا با انجام فعالیتهای هرچند کوچک، به سطح رفاه خانواده ارتقا ببخشد. او دستگاه جهت یابی مسیر دریایی را اختراع می کند و از طرفی خبر آغاز یک مسابقه ی قایق رانی برای سفر به دور دنیا را می شنود و  همین امر سبب می شود تا در ذهن او رویای سفر در دور دنیا به وسیله ی یک قایق بادی شکل بگیرد. او به سراغ یک سرمایه گذار می رود و از وی می خواهد تا برای دست یابی به هدفش به ساخت یک قایق بادی به او یاری برساند. سرمایه گذار نیز ابتدا مخالفت کرده  ولی سپس متقاعد می شود  و  ... 

*فیلم سینمایی لونه شغال به کارگردانی رضا دادویی ،جمعه 26  مهر ساعت15 :19روانه آنتن می شود .
پیمان شریعتی، نیما رئیسی، الهه حسینی، مهران امام بخش، امین میری، الهام شعبانی، شهروز آقایی پور، بهزاد خاکی نژاد، پدرام عزیزی و  با حضور علی عمرانی از  بازیگران این اثر سینمایی هستند 
فیلم سینمایی «لونه شغال»   مضمونی اجتماعی دارد.

* فیلم تلویزیونی پیش خواهد آمد به کارگردانی بهروز شعیبی شنبه  27 آبان    ساعت 10:00  روانه آنتن شبکه سه سیما  می شود.
این فیلم با ژانر خانوادگی – مذهبی محصول   1388 سیما فیلم   است که بازیگرانی چون   سيامک صفري، يکتا ناصر و  جواد عزتي در آن بازی می کنند . 
در خلاصه داستان  فیلم آمده است: داستان زندگي غلام ،آوا و بهنام است که دو روز مانده به تاسوعا در زندگي هر کدامشان گره اي مي افتد و هرکدام فرصت کوتاهي براي حل اين مشکل دارند و ...

* فیلم سینمایی شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار،شنبه 27 مهر ساعت 14:30  روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.
 این فیلم سینمایی محصول سال 1392  ایران  است که بازیگرانی چون مریلا  زارعی،  مهران احمدی و جواد عزتی درآن نقش آفرینی کرده اند .
در خلاصه داستان آمده است  :  الفت   همسرش را در جواني از دست مي دهد و  با سختي دو فرزندش يونس و فردوس را بزرگ مي کند.فردوس براي مادرش نامه اي مي نويسد که قصد رفتن به جبهه را دارد و صبح زود خانه را ترک مي کند.چند ماه بعد ازدوره  اموزشي براي مرخصي به خانه باز مي گردد و سعي مي کند تا رضايت مادر را براي رفتن به جبهه جلب کند.چندي بعد خبر ميرسد که يونس به خط مقدم رفته و در انجا مفقودالاثر شده است.الفت سالها سراغ او را از اسيراني که ازاد شده اند مي گيرد ولي....

آخرین اخبار

هفته ورزشی با شبکه سه سیما مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر جمعه، شنبه و یکشنبه ها با مسابقه تلویزیونی "معرکه"

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها