اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

"دریاچه ماهی" و" ایستگاه سلام "

فیلم های شبکه سه سیما به مناسبت پایان ماه صفر

فیلم های به خاطر برادرم ،نقشه فرار 2، ایستگاه سلام ،دریاچه ماهی ،فرود هشتم و خواب طلایی ، از پنجشنبه 24 تا شنبه 26 مهر طبق زمان های اعلام شده روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد .

 *فیلم سینمایی  به خاطر برادرم  My Annoying Brother  به کارگردانی وان سو یانگ، پنجشنبه 24 مهرماه ساعت 10 و 45 دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی یانگ سو دو، اک هریس، دای هان جی خواهید دید: دویانگ در ورزش جودو، ورزشکار صاحب نام و مشهوری است که صاحب جوایز بین المللی شده است. تا اینکه در یکی از مبارزات به دلیل شدت ضربه بیناییش را از دست می دهد و برای همیشه نابینا می شود. دویانگ تصمیم می گیرد برای همیشه ورزش را کنار بگذارد و خانه نشین شود. سیک برادر ناتنی دویانگ است. او کلاهبردار حرفه ای است که باید تا سال های طولانی در زندان حبس بماند. سیک از معلولیت و شهرت برادرش سوء استفاده می کند و موفق می شود  برای مدتی مرخصی بگیرد که ...

*فیلم سینمایی  نقشه فرار 2:جهنم  Escape Plan 2: Hades به کارگردانی استیون سی میلر ،  جمعه  25 مهرماه ساعت30 دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی سیلوستر استالونه ، دیوید باتیستا ، خوانگ شیائومینگ  آمده است : وقتی که یکی از بهترین و در عین حال قابل اعتمادترین همکاران ری برسلین  دزدیده می‎شود و به داخل یکی از پیشرفته‎ترین زندان‎ها انتقال می‎یابد، ری به ناچار به دنبال پیدا کردن ردی از دوستش با استفاده از کمک برخی از همکاران قدیمی‎اش می‎رود.
این فیلم محصول مشترک چین ،آمریکا و انگلستان در سال 2018 است

*فیلم تلویزیونی ایستگاه سلام به نویسندگی محسن محجور و  کارگردانی سامان مراد حسینی ، جمعه 25  مهر ساعت 10و 30  دقیقه  روانه آنتن می شود .فریبا جدی کار، سیامک اطلسی، نیلوفر شهیدی، فرخنده فرمانی زاده، لیدا عباسی، امیر کرمی و ... از بازیگران این فیلم هستند
داستان  این فیلم  درباره کشف و شهود مانیا دختر جوان ارمنی، نسبت به گذشته خود است و قصه درباره یک معجزه است. مانیا در نهایت تصمیم می گیرد برای برطرف شدن این تردید تن به یک سفر ریلی به مشهد بدهد.

*فیلم سینمایی  دریاچه ماهی  به نویسندگی مصطفی رستگاری و کارگردانی  مریم دوستی که جمعه 25 مهر ساعت  14و 15  دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد .
این  فیلم سینمایی محصول ایران در سال  1395  به تهیه کنندگی سعید سعدی است که  افشین هاشمی ،نادر فلاح ،ستاره اسکندری ،لاله اسکندری ،علی دهکردی و حدیثه تهرانی در آن  به ایفای نقش پرداخته اند .
 فیلم دریاچه ماهی نگاهی به وقایع پس از جنگ ایران و عراق دارد و داستان چند خانواده را روایت می‌کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می‌رسند و در این میان عشق گمشده‌ای پیدا می‌شود.

 *فیلم تلویزیونی  فرود هشتم   به نویسندگی و  کارگردانی کاوه خداشناس ،  شنبه 26 مهر ساعت 10  از شبکه سه سیما پخش می شود.
این فیلم محصول 1397 با ژانر حادثه ای است و بازیگرانی چون  حسن اسدی ، عطا عمرانی و مهشید جوادی در این فیلم بازی کرده اند
در خلاصه داستان فیلم آمده است :یک تیم پروازی برای حمل یک بار عتیقه و صنایع دستی برای برگزاری یک نمایشگاه از طرف سازمان میراث فرهنگی عازم مشهد می شود. در این تیم یک زوج جوان به نام مینا مهماندار و پوریا کمک خلبان  حضور دارند .در حین پرواز   شرایط  جوی بدی  پیش  می آید و  چند  پرنده وارد موتور هواپیما می شوند ،  موتور هواپیما آتش  می گیرد و ضربه ای به سر مهماندار وارد می شود  و شرایط به گونه ای است که احتمال دارد  هواپیما در بالای حرم مطهر امام رضا منفجر شود و ..

*فیلم سینمایی  خواب طلایی Golden Slumber به کارگردانی دونگ سئونگ نو ، شنبه 26 مهر  ساعت 14 و 30  از شبکه سه سیما به نمایش درمی‎آید.
در این فیلم با بازی دونگ وون گانگ ،ایو یانگ کیم  و سئونگ کئون کیم  آمده است : "کیم گون وو" جوان ساده دلی است که پیک یک مؤسسة باربری است. او هنرپیشة زنی به نام "سوآ یانگ" را از دست سارق مسلحی می رهاند و این عمل او توسط دوربین مدار بسته ضبط و پخش می شود. رسانه ها به این موضوع می پردازند و گون وو در مدت کوتاهی بسیار مشهور شده و به عنوان شهروند نمونه معرفی می شود. چند روز بعد، یکی از دوستان قدیمی او به نام "مویول" او را نسبت به دسیسه ای که برعلیه او چیده شده، آگاه کرده و ...
این فیلم با ژانر  اکشن  محصول کره جنوبی در سال  2018 است.

آخرین اخبار

پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر جمعه، شنبه و یکشنبه ها با مسابقه تلویزیونی "معرکه" «فوتبال برتر » ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از جمعه به روی آنتن شبکه سه پخش زنده رقابت های کشتی آزاد و فرنگی زاگرب کرواسی پخش زنده مهمترین مسابقات فوتبال لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا از شبکه سه مسابقه "معرکه" با اجرای جواد رضویان بزودی از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال رئال مادرید- مایورکا و تاتنهام- برنلی از شبکه سه آخرهفته با پخش قسمت‌های چهارم و پنجم از فصل دوم "سرزمین مادری" سریال «بیست‌کووید» بر روی آنتن شبکه سه مستند «دلیل» با موضوع اندیشه و زمانه علامه مصباح یزدی به روی آنتن شبکه سه مستند «خاطرات تکه‌تکه» روایت معاون شهید ابومهدی از جزئیات شهادت سرداران مقاومت پخش زنده فوتبال استقلال - پیکان از شبکه سه پخش زنده فوتبال منچسترسیتی- شفیلد یونایتد، یوونتوس- رم و  فولام- آرسنال از شبکه سه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها