اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

کیمیا و خاک روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد

فیلم های ناشناس ، پیچ تند ، صنوبر ، مهمان حبیب خداست ، کیمیا و خاک، کمی آنسوتر و روزی که مینا گم شد پنجشنبه 13 ، جمعه 14 خرداد و شنبه 15 خرداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.




فیلم تلویزیونی  ناشناس به کارگردانی حمید بهمنی ،پنجشنبه 13 خرداد   ماه ساعت  10:30    از شبکه سه سیما پخش می شود.
این  فیلم روایتگر قصه  جواني به نام موسي است كه قصد دارد با دختردايي خود،هانا ازدواج کند اما زمانيکه منتظر آمدن ماشين براي برگشتن به پشت جبهه است متوجه مي‌شود دوستانش در حال رفتن به ماموريت شناسايي هستند؛ او به اصرار با آنها همراه مي‌شود اما در اين ماموريت مجروح شده و نيمي از صورتش دچار سوختگي شديد مي‌شود. موسي براي برگشتن نزد خانواده و ازدواج با هانا ،دچار کشمکش دروني شديدي مي‌شود واين آغاز داستان فيلم "ناشناس"است.
این فیلم محصول1392 به تهیه کنندگی الهام پیرهادی در ژانر دفاع مقدس  است که بازیگرانی چون بابک انصاری، محمد حاتمی، هیلدا خسروی، خسرو شهراز و  شهین علیزاده  ایفای نقش می‌کنند.
فیلم تلویزیونی پیچ تند به کارگردانی نادر مقدس جمعه 14 خردادساعت 00:00 بامداد  روی آنتن شبکه  سه  می رود.
این فیلم داستان زن و شوهری جوان را روایت می کند که در جاده شمال دچار سانحه تصادف می شوند. این در حالیست که خانواده ای روستایی به یاری آنها می آیند و حضور این دو در جمع صمیمی خانواده روستایی و همراهی آنها در بازگشت به تهران که در کنار کاروان زیارتی مرقد امام (ره) اتفاق می افتد، دریچه های تازه ای از زندگی را برای آنها می گشاید.
در این فیلم   شهروز ابراهیمی و فرشته سرابندی  ایفای نقش کرده اند .


فیلم  تلویزیونی مهمان حبیب خداست   به کارگردانی  حسين قاسمي جامي   شامل سه اپيزود، جمعه 14 خرداد ساعت  10:00  روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .
 فيلمنامه این فیلم تلویزیونی را سعيد نعمت الله و پرويز شيخ طادي به طور مشترک نگاشته اند که به  سيره  و زندگي حضرت امام خميني (ره) می پردازد و ماجرای یک روز از زندگی پیرمردی دل زنده است به نام جنتی که انگار روزی او به عنوان میهمان حضرت امام (ره ) از پیش مقدر شده است
این فیلم  محصول 1388  سیما فیلم است و عبدالرضا اکبری، مجید علم بیگی، کیوان محمود نژاد، فخرالدین صدیق شریف، محرم زینال زاده، هدایت الله سجادی، مرتضی ضرابی، ساقی زینتی، آتش تقی پور و مهوش وقاری بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

فیلم سینمایی صنوبر به  کارگردانی مجتبی راعی   ،  جمعه  14 خرداد  ماه ساعت   14:30روانه آنتن شبکه سه می شود .این فیلم  با ژانر تاریخی محصول  1380   است  که    در آن حسین محجوب ، محمود پاک نیت،پریوش نظریه و زهرا سعیدی    بازی کرده اند.
در این فیلم به وقایعی که پس از انقلاب مشروطیت تا روی کار آمدن رژیم پهلوی و شروع جنگ جهانی اول اتفاق می افتد ، پرداخته می شود .
فیلم سینمایی کیمیا و خاک  به  کارگردانی عباس رافعی  ،  جمعه  14 خرداد  ماه ساعت  19:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان آمده است : قصه فیلم  درباره 5 نفر است كه در فضاي ملتهب آبان ماه سال 1357 درصدد هستند تا به آخرين پروازي كه از ايران خارج مي شود، برسند اما در ادامه ماجرايي سرنوشت اين افرادي را به همديگر پيوند مي زند.
این فیلم محصول  1387   است  که  امیر آقایی ، حسین یاری ، آزیتا حاجیان ، پریوش نظریه و سیاوش طهمورث در آن   بازی کرده اند.



فیلم تلویزیونی کمی آنسوتر  به کارگردانی محمد درمنش  شنبه 15 خرداد   ماه ساعت  14:30   از شبکه سه سیما پخش می شود.
این  فیلم روایتگرقصه   ناصر ،  ساواکي سابق است که  تمام اين سالها را به صورت مخفيانه زندگي کرده است. او  بسته هاي مشکوکي دريافت مي کند بسته هايي که حاوي تسبيح و عکس خود او در روزگار جواني است وي پس از کش و قوس هاي فراوان سعي دارد فرستنده بسته ها را پيدا کند   و ...
این فیلم محصول سیما فیلم در سال  1393 است که بازیگرانی چون  امیرحسین مدرس،  محمد کاسبی و جعفر دهقان  ایفای نقش می‌کنند.

فیلم تلویزیونی  روزی که مینا گم شد به  کارگردانی امیرشهاب رضویان   ،  شنبه 15 خرداد   ساعت   9:00  روانه آنتن شبکه سه می شود.
 مهران رجبی، سیامک احصایی و هدی ناصح در این فیلم تولید سال1390 مرکز سیمافیلم به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی بازی کرده‌اند.
در خلاصه داستان آمده است:هاتف کبیری پسر جوانی است که در سال 57 و در اوج درگیریهای سیاسی قرار است با دختری به نام مینا که همسایه و همکلاسی اش است ازدواج کند. آن دو در یک روز مشخص با یکدیگر قرار ملاقات دارند اما مینا سر قرار حاضر نمی شود. هاتف به دنبال مینا می گردد اما او به طرز مشکوک ناپدید شده است. هاتف گمان می کند که مینا از ازدواج با وی منصرف شده. او در حالیکه کاملا ناامید است به اصرار پدرش برای ادامه ی تحصیل به خارج از کشور مهاجرت می کند و....

آخرین اخبار

پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر جمعه، شنبه و یکشنبه ها با مسابقه تلویزیونی "معرکه" «فوتبال برتر » ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از جمعه به روی آنتن شبکه سه پخش زنده رقابت های کشتی آزاد و فرنگی زاگرب کرواسی پخش زنده مهمترین مسابقات فوتبال لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا از شبکه سه مسابقه "معرکه" با اجرای جواد رضویان بزودی از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال رئال مادرید- مایورکا و تاتنهام- برنلی از شبکه سه آخرهفته با پخش قسمت‌های چهارم و پنجم از فصل دوم "سرزمین مادری" سریال «بیست‌کووید» بر روی آنتن شبکه سه مستند «دلیل» با موضوع اندیشه و زمانه علامه مصباح یزدی به روی آنتن شبکه سه مستند «خاطرات تکه‌تکه» روایت معاون شهید ابومهدی از جزئیات شهادت سرداران مقاومت پخش زنده فوتبال استقلال - پیکان از شبکه سه پخش زنده فوتبال منچسترسیتی- شفیلد یونایتد، یوونتوس- رم و  فولام- آرسنال از شبکه سه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها