اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

از" سناتور " تا " تنگه ابوقریب "

فیلم های شبکه سه سیما دردهه اول بهمن

فیلم های سینمایی و تلویزیونی سپید به رنگ مروارید ،تنگه ابوقریب ، روز برمی آید ،سناتور ،سن آندریاس ،سگ را بجنبان و شرلوک هلمز5 ، از چهارشنبه 9 تا جمعه 11 بهمن طبق زمان های اعلام شده روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد .

* فیلم  تلویزیونی  سپید  به رنگ مروارید   به کارگردانی سید روح ا... حجازی ، چهارشنبه 9 بهمن ساعت 8  روانه آنتن  شبکه سه سیما  می شود .این فیلم با ژانر جنگی محصول 1394 است .
درخلاصه  داستان  این فیلم با بازی  رابعه مدنی، لیندا کیانی و  شاهرخ استخری  آمده است: مادری پس از ۲۰ سال نگهداری از فرزند جانبازش مجبور است در آستانه ازدواج پسر دیگرش ،  او را تنها بگذارد و ...

* فیلم سینمایی  تنگه ابوقریب به کارگردانی  بهرام توکلی    تولید   1396 با ژانر دفاع مقدس   است که چهارشنبه 9 بهمن ساعت 14    از شبکه سه پخش می شود .  
بازیگران  این  فیلم جواد عزتی ،حمید آذرنگ ، امیر جدیدی،علی سلیمانی و مهدی پاکدل    هستند .
این فیلم که بر اساس واقعیت است، روایتی است از دفاع گردان عمار یاسر لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در برابر لشکرکشی رژیم بعث برای عبور از تنگه    استراتژیک ابوقُرَیب دهلران و حمله به فَکّه و شرهانی  در روزهای پایانیِ جنگ. عراقی‌ها باید از سد یک پایگاه که شکل تنگه است عبور کنند که با مقاومت شدید نیروهای ایرانی روبه‌رو می‌شوند.

*فیلم سینمایی  روز برمی آید به کارگردانی بیژن میرباقری  پنجشنبه 10 بهمن ساعت  10 و 15 دقیقه روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
در این فیلم خواهید دید : در اسفند ۱۳۵۷، یک زن که سالها پیش از انقلاب در زندان بوده، به همراه همسرش که از انقلابیون است، به قصد استراحت به نقطه ای کوهستانی سفر می کنند. در این سفر آنها با مردی آشنا می شوند که زن معتقد است بازجوی وی بوده است  و ...
این فیلم محصول سال  1385 است که  درآن  داریوش فرهنگ ، یکتا ناصر ، امیر آقایی و مهران رجبی
بازی کرده اند.


* فیلم سینمایی  سناتور به کارگردانی مهدی صباغ زاده  است که پنجشنبه 10 بهمن  ساعت 14 و 15   از شبکه سه سیما پخش می  شود .
در خلاصه داستان آمده است:  استوار حقگو مقدار زیادی هروئین را که در کامیونی جاسازی شده است، کشف می‌کند. ماجرا را مصرانه پی می گیرد. اما از کار معلق می شود. چون پا  روی دم بزرگان گذاشته است. ریشه ماجرا به سناتوری می رسد که منتسب دربار است.
فرامرز قریبیان، بیژن امکانیان، عنایت بخشی و  بهزاد رحیم خانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.
 این فیلم  با ژانر پلیس محصول 1362 است.

*فیلم سینمایی سن  آندریاس   San Andreas    به کارگردانی برد پیتون  است  که جمعه 11 بهمن  ساعت 20 دقیقه بامداد   روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
این فیلم سینمایی  با ژانر حادثه ای محصول آمریکا در سال 2015  است   و بازیگرانی چون  داینه جانسون ، کارلا جوجینو و آلکسانرا داداریو  در آن نقش آفرینی می کنند .
در خلاصه داستان آمده است : یک خلبان ماهر هلیکوپتر  به نام ری در پی بروز زلزله ای مهیب در کالیفرنیا به جستجو و نجات زن سابق و دختر جوانش می پردازد . چندی پیش رابطه ی  ری و همسرش بعد از مرگ ناگهانی دخترشان به هم می خورد   اما حالا  ری  پس از پشت سر گذاشتن  مخاطرات  فراوان ....

*فیلم سینمایی سگ را بجنبان Wag the Dog به  کارگردانی  بری لوینسون ، محصول 1997  آمریکا با ژانر سیاسی است که پنجشنبه 11 بهمن  ساعت 14 و 20 دقیقه روانه  آنتن می شود.
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی با بازی  داستین هافمن ، رابرت دنیرو  و آن هیچ  آمده است :  كمی پیش از انتخابات ریاست جمهوری امریكا، به نظر میرسد بخاطر رسوایی هایی كه پیش آمده باید رئیس جمهور مجددا انتخاب شود .به همین دلیل مشاوران رئیس جمهور پیشنهاد می كنند جنگی در آلبانی راه بیندازند كه رئیس جمهور نتوانند با كمك رسانه ها چهره قهرمانانه به خود بگیرد و   ....

*فیلم  سینمایی  شرلوک هلمز  5  Sherlock Holmes به کارگردانی آندری کاوون جمعه  11بهمن    ساعت 19 و 20  دقیقه راهی آنتن  شبکه سه سیما می شود .
در خلاصه داستان فیلم آمده است : شرلوک به همراه  واتسون با فردی به نام رجینالد موسگر که از دوستان قدیمیش بوده و مالک  یک قلعه بزرگ در اسکاتلند  است  ، دیدار می کنند. موسگر  آنها را برای  شرکت در یک مهمانی خاص  به قلعه خود دعوت می کند . در  این مراسم آیینی قرار است رجینالد به عنوان لرد قلعه معرفی شود . هولمز و واتسون در قلعه مستقر می شوند و ...   
ایگور پترنکو ،آندره پانین، لیانکا گریو و میخائیل بویا رسکی  از بازیگران این فیلم هستند.
این فیلم با ژانر جنایی-پلیسی  محصول  2013   روسیه است.

آخرین اخبار

مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر جمعه، شنبه و یکشنبه ها با مسابقه تلویزیونی "معرکه" «فوتبال برتر » ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از جمعه به روی آنتن شبکه سه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها