طبق نظرسنجی صورت گرفته توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، از بین برنامههای گفت وگومحور، گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم و «بدون توقف» در شبکه سوم سیما، پُرمخاطبترین برنامههای چالشی تلویزیون هستند.
این نظرسنجی که در خردادماه ۱۳۹۹ و با جامعه آماری مردان و زنان بالای ۱۸ سال در کل کشور انجام شده است، نشان میدهد ۱۵ درصد مردم مخاطب برنامه بدون توقف بودهاند. همچنین از میان کسانی که اسم این برنامه را شنیدهاند، ۶۵ درصد حداقل یک بار به تماشای آن نشستهاند.
گفتنی است، بعد از «بدون توقف»، برنامههای ثریا، بدون تعارف، پایش و جهان آرا به ترتیب بیشترین پیگیری را از سمت مخاطبین داشتهاند.