اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

در یک فنجان چای امروز عنوان شد:

در یک فنجان چای امروز عنوان شد:

پیروانی: شهرآورد برای نباختن مساوی می شود/ روانخواه: بازی برنده خواهد داشتدرآستانه شهرآورد هفتاد و نهم پایتخت برنامه امروز "یک فنجان چای" میزبان اهالی فوتبال بود.به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، افشین پیروانی به نمایندگی از طرفداران پرسپولیس و امید روانخواه به نمایندگی از طرفداران استقلال و یک داور فدارسیون فوتبال امروز یکشنبه دوم آذرماه در برنامه تلویزیونی "یک فنجان چای" درباره این بازی حساس صحبت کردند.

پیروانی: شهرآورد برای نباختن مساوی می شود/ روانخواه: بازی برنده خواهد داشت
درآستانه شهرآورد هفتاد و نهم پایتخت برنامه امروز "یک فنجان چای" میزبان اهالی فوتبال بود.
به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، افشین پیروانی به نمایندگی از طرفداران پرسپولیس و امید روانخواه به نمایندگی از طرفداران استقلال و یک داور فدارسیون فوتبال امروز یکشنبه دوم آذرماه در برنامه تلویزیونی "یک فنجان چای" درباره این بازی حساس صحبت کردند.


 افشین پیروانی مربی و بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس در این برنامه عنوان کرد: هیجان من برای دیدن شهرآورد زیاد است. چراکه سال ها در تیم پرسپولیس بازی کرد ام و به دلیل عشق و علاقه ام به آن تعصب بیشتری دارم.
وی درباره علت حساسیت این بازی بیان داشت: به هر حال در همه جای دنیا شهرآوردها حساسیت زیادی دارند. زیرا معمولا برای تیم های پایتخت هزینه های بیشتری صرف می شود و همواره جز پرطرفدارها هستند.
این مربی با اشاره به این که کری خوانی روال مرسوم بازی های شهرآورد است، حفظ احترام حریف را ضروری دانست و در پاسخ به این که اگر حمید درخشان پیشنهاد مربیگری در پرسپولیس را با وی مطرح کند چه جوابی خواهد داشت، ادامه داد: من 8 بازی اول لیگ را همراه با علی دایی در این تیم مربی بودم اما به بدترین شکل ممکن در جامعه ورزش با ما برخورد شد. با این حال به دلیل علاقه ام به پرسپولیس هرکس دیگری غیر از آقای درخشان پیشنهاد همکاری دوباره را با من مطرح کند، قبول می کنم.
وی در پایان ورزش را بهترین راهکار برای ایجادشادابی و نشاط اجتماعی دانست و گفت: من بر شاد بودن جوان ها تاکید زیادی دارم. بنابراین وقتی می بینیم آنها با یک بازی و نتیجه آن می‌توانند تا این حد شاد شوند، معتقدم باید به علایق شان بها بدهیم.
پیروانی همچنین درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی امروز افزود: به نظرم تیم های استقلال و پیروزی برای نگرانی از نباختن دوباره مساوی خواهند کرد.
امید روانخواه نیز در این برنامه با اشاره به نادر بودن اتفاقی که منجر به فاصله گرفتن او از فوتبال شد، گفت: من خیلی زود به لیگ آمدم و در استقلال بازی ام را شروع کردم اما همانطور که آن موقع هیچ وقت نگفتم چرا زود آمدم، حالا هم ناشکری نمی کنم و نمی گویم چرا باید این اتفاق برای من می افتاد.
وی افزود: حالا هم یک سال و نیم است در باشگاه راه آهن مشغول مربیگری هستم و سعی می‌کنم اتفاقات تلخ گذشته را فراموش کنم.
بازیکن سابق استقلال ادامه داد: هنوز بسیاری از دوستانم در استقلال بازی می کنند و مسلما دیدن شهرآورد برایم حس و حال روزهایی را که خودم بازی می کردم، تداعی می کند. به نظرم بازی برنده خواهد داشت و دو بر یک به نفع استقلال به پایان می رسد اما فارغ از هر نتیجه ای به نظرم باید با آن ساده برخورد کنیم. چراکه حساسیت این بازی بیش از حد زیاد شده است در حالی که تاکنون اقدام خاصی برای بهتری شدن کیفیت آن انجام نشده است.
گفت و گوی پایانی شاهین جمشیدی مجری برنامه با این دو مهمان به بحث های مالی در فوتبال اختصاص یافت و پیروانی بیان داشت: من به جز حرفه فوتبال 6 شغل دیگر هم دارم. به عنوان هیات علمی در دانشگاه تدریس می کنم، در تهران رستوران دارم و مشغول چند شغل آزاد هم هستم. مدتی هم در حوزه پوشاک فعالیت داشتم اما متوجه شدم که این کار را بلد نیستم.
روانخواه نیز درباره میزان درآمد خود از فوتبال شفاف سازی کرد و گفت: ماحصل فوتبال برای من تنها گرفتن حدود 300 میلیون بوده است و هنوز 200 میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارم.  
"یک فنجان چای" کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی شاهین جمشیدی است و هر روز به جز پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 11 روانه آنتن می شود.

آخرین اخبار

پخش زنده تاتنهام - منچستر سیتی با شبکه سه سیما پخش مستقیم استقلال - فولاد با برنامه فوتبال برتر یکشنبه فوتبالی با لیگ انگلیس و پرتغال دهه کرامت با "روزی روزگاری برادر" در شبکه سه سیما جدال حساس تیم‌های پاری‌سن ژرمن-دورتمند و رئال مادرید-بایرن مونیخ به روی آنتن شبکه سه پخش زنده مسابقات فوتبال نساجی - پرسپولیس و استقلال-ذوب آهن پخش زنده مسابقه فوتبال دورتمند آلمان و پاری‌سن ژرمن فرانسه از شبکه سه سیما تراکتور - استقلال و پرسپولیس - سپاهان در فوتبال برتر پخش زنده لالیگای اسپانیا مسابقه تیم‌های رئال مادرید - بارسلونا  ساعت 22:30 هفته ورزشی با شبکه سه سیما مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری"

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها