اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

فیلم های شبکه سه در هفته آینده

فیلم های شبکه سه در هفته آینده

فیلم های سینمایی و  تلویزیونی ملکه ، فرزند خاک ، آنسوی رودخانه ، نا شناس، شور شیرین ،رقص در غبار ،صخره زرد ،کارآگاهان ، طعمه ،آرواره های کوسه  و دان 2   هفته آینده( از 5 تا 11 مهر ماه )  روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .فیلم سینمایی ملکه به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه‌کنندگی مرحوم ابوالقاسم حسینی است  که  داستان یک دیده‌بان در پالایشگاه نفت آبادان در زمان جنگ تحمیلی را روایت می کند. میلاد کی مرام، مصطفی زمانی، حمیدرضا آذرنگ، همایون ارشادی، مهدی سلطانی، مالک حدپور سراج و… بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این فیلم سینمایی تولید سال 1390،  قرار است شنبه  5 مهر ساعت 20:00 روانه  آنتن شبکه سه شود.  

فیلم های سینمایی و  تلویزیونی ملکه ، فرزند خاک ، آنسوی رودخانه ، نا شناس، شور شیرین ،رقص در غبار ،صخره زرد ،کارآگاهان ، طعمه ،آرواره های کوسه  و دان 2   هفته آینده( از 5 تا 11 مهر ماه )  روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .
فیلم سینمایی ملکه به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه‌کنندگی مرحوم ابوالقاسم حسینی است  که  داستان یک دیده‌بان در پالایشگاه نفت آبادان در زمان جنگ تحمیلی را روایت می کند. میلاد کی مرام، مصطفی زمانی، حمیدرضا آذرنگ، همایون ارشادی، مهدی سلطانی، مالک حدپور سراج و… بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
 این فیلم سینمایی تولید سال 1390،  قرار است شنبه  5 مهر ساعت 20:00 روانه  آنتن شبکه سه شود.

 


فیلم سینمایی فرزند خاک  به کارگردانی محمدعلی آهنگر ، نویسندگی محمدرضا گوهری  و تهیه کنندگی سید احمد میر علایی است که جمعه 4 مهر ساعت 20:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .
در داستان این فیلم  آمده است :در پس روزهاي تار انتظار، مينا يافته كه مسافر گمشده اش در دياري غريب چشم به راه اوست. مينا تاب ماندن ندارد، دل به دريا مي زند و سر به كوه ... راه دلدار صعب و طولاني است، و آتش شوق مينا سخت پرشراره ... راهنماي مينا گواناست، زن جوان كرد كه بار درماندگي پيرش كرده و اين دو، همسفران سفري تلخ و شيرينند... تلخ عين عسل ...
این فیلم ساخته  سال  1386است  که  شبنم مقدمی،مهتاب نصیرپور و حمید ابراهیمی درآن  بازی کرده اند.    

فیلم  سینمایی آنسوی رودخانه به کارگردانی عباس احمدی مطلق و نویسندگی مهشاد مخبری و  عباس احمدی مطلق است که دوشنبه 7 مهر ساعت 20:00 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .
درخلاصه  این فیلم با بازی احمد ساعتیان ، رضا مولایی ،رزاق رادان و حازم شاهی آمده است: در دوران دفاع‌مقدس، يك رزمنده ايراني ضمن آشنايي با يك رزمنده فيلمبردار ايراني ، دو نيروي عراقي را به اسارت مي‌گيرند. حوادثي پیش می آید  که نه تنها موجب تغييرنگرش رزمنده ايراني و دو اسير عراقي به همديگر مي‌شود، بلكه باعث شناخت واقعي فيلمبردار ايراني، توسط رزمنده ايراني مي‌شود.
این فیلم به تهیه کنندگی منوچهر محمدی تولید سال 1387  است .
فیلم تلویزیونی  ناشناس به کارگردانی حمید بهمنی ، سه  شنبه 8شهریور   ماه ساعت  20:00  و تکرار آن پنجشنبه 10 مهر ساعت 14:30  از شبکه سه سیما پخش می شود.
این  فیلم روایتگر قصه  جواني به نام موسي است كه قصد دارد با دختردايي خود،هانا ازدواج کند اما زمانيکه منتظر آمدن ماشين براي برگشتن به پشت جبهه است متوجه مي‌شود دوستانش در حال رفتن به ماموريت شناسايي هستند؛ او به اصرار با آنها همراه مي‌شود اما در اين ماموريت مجروح شده و نيمي از صورتش دچار سوختگي شديد مي‌شود. موسي براي برگشتن نزد خانواده و ازدواج با هانا ،دچار کشمکش دروني شديدي مي‌شود واين آغاز داستان فيلم "ناشناس"است.
این فیلم محصول1392 به تهیه کنندگی الهام پیرهادی در ژانر دفاع مقدس  است که بازیگرانی چون بابک انصاری، محمد حاتمی، هیلدا خسروی، خسرو شهراز، شهین علیزاده  ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی رقص در غبار  به کارگردانی اصغر فرهادی   ،چهارشنبه 9 مهر ساعت 00:10 بامداد   از شبکه سه سیما پخش می شود.
این فیلم روایتگر داستان نظر جوان بیست و یکی دو ساله ای است که روزی در مینی بوس با ریحانه آشنا می شود و ازدواج می کنند، اما حرف های ناپسندی که در مورد مادر ریحانه وجود دارد او را مجبور می کند تا ریحانه را طلاق بدهد و .......
این فیلم سینمایی محصول  1381  است که بازیگرانی چون  فرامرز قریبیان ، یوسف خدا پرست ، باران کوثری ،جلال حد پور سراج و ... در آن بازی می کنند .

فیلم سینمایی شور شیرین به کارگردانی جواد اردکانی   و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری ، محصول سال 1388 است که  در آن بازیگرانی چون رضا رویگری، ماه چهره خلیلی، حمید عمارلو، شبنم قلی‌خانی، علی کشوری، ایفای نقش کرده اند.
این فیلم داستان خانواده ای ایرانی را به تصویر می کشد که در سفر به کردستان گرفتار نیروهای عراقی می شوند و فرمانده ای به نام کاوه و نیروهایش تلاش می کنند تا آن ها را آزاد کنند.این فیلم مقطعی از زندگی شهید کاوه ،یکی از فرماندهان کردستان را به تصویر می کشد .
این فیلم چهارشنبه 9 مهر  ساعت  20:00از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی صخره زرد  Yellow Rock به کارگردانی نیک والِلونگا ، محصول2011 آمریکا  است که  در آن جیمز روسیو ،   مایکل باین ،  لنور آنریل  و مایکل اسپیرز  ایفای نقش کرده اند.
در داستان این فیلم   آمده است : مکس دي تيريک، يک هفت تيرکش شرور است که با گروهش قصد يافتن برادر و  پسر برادرش را دارند که مکس ادعا مي کند در مناطق متعلق به سرخ پوست ها گم شده اند. مکس به سراغ تام هتز مي رود که خواهرش سارا به عنوان پزشک براي سرخ پوستان کار مي کند و با آنها دوست و صميمي است. هتز ،مکس و گروهش را پيش سارا و سرخ پوستان مي برند و سرخ پوستان موافقت مي کنند فردي از خود را با انها همراه سازد که راهنمايشان باشد ، اما....
این فیلم  پنجشنبه 10 مهر ساعت  9:15 از شبکه سه سیما پخش می شود.
 
فیلم تلویزیونی کارآگاهان  به کارگردانی حمید لبخنده  ،در 2 قسمت  پنجشنبه10  و جمعه 11مهر ساعت 20:30  روی آنتن  شبکه سه سیما   می‌رود.
در خلاصه این فیلم با بازی مهدی هاشمی ،  اکبر زنجان پور،  رضا خندان و ..  آمده است : سرگرد احمد ثنايي، افسر عالي‌رتبه آگاهي است که با حضور سروان رحيمي، سروان صبا، ستوان بوشهري و ستوان منادي گروه تجسسي را تشکيل مي‌دهد. سروان رحيمي، سابقه شغلي بالايي دارد و در آستانه بازنشستگي است، سروان صبا تنها افسر زن گروه است و نامزدش با شغل او به‌عنوان يک زن در دايرة جنايي مخالف است. ستوان بوشهري و ستوان منادي نيز افسران جواني هستند که به تازگي از شهرستان به تهران منتقل شده‌اند. پرونده‌هاي مختلفي به اين گروه ارجاع داده مي‌شود و سرگرد ثنايي و ساير اعضاي گروه با تمام توان به مسئوليت‌هاي حرفه‌اي خود عمل مي‌کنند؛ البته هر يک از آنان در زندگي شخصي خود نيز با مشکلاتي مواجه هستند.
این فیلم محصول 1386 شبکه سه سیما  به  تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام  است .نگارش این مجموعه را مسعود بهبهانی نیا عهده دار بوده است.

فیلم سینمایی طعمه  با نام لاتین" Bait " جمعه 11 مهرماه   ساعت 1:00 بامداد   از شبکه سه پخش می شود این فیلم  محصول مشترک آمریکا ، کانادا و استرالیا  در سال 2000 به کارگردانی  آنتون فوکوآ  است.
در خلاصه این فیلم با بازی جیم فوکس و  دیوید مورس آمده است : قهرمان فيلم که يک سياه پوست جوان است به علت برخي جرايم کوچک در زندان به سر مي برد. وقتي از زندان آزاد مي شود ، پليس براي اينکه رد خلافکاراني را که احتملاٌ دوباره با او ارتباط برقرار مي کنند بيابد در فک او گيرنده اي تعبيه مي کند . او به خاطر زن و فرزندش  تصميم مي گيرد از کارهاي خلاف کناره بگيرد اما همچنان گروه تبهکار براي يک مأموريت سخت به دنبال او هستند. او ناخواسته درگير يک نقشه جنايي( انفجار بمب در ورزشگاه اسب دواني ) مي شود اما  وقتي مي فهمد به عنوان طعمه زير نظر قرار گرفته از پليس و تبهکاران مي گريزد و ....


فیلم سینمایی آرواره های کوسه Jaw” “ به کارگردانی استیون اسپیلبرگ  جمعه 11مهر ساعت 9:15    از شبکه سه سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است : در شهرکی ساحلی، کوسه سفید بزرگی با حملاتش آب های ساحل را ناامن کرده است و گروه کوچکی مصمم می شوند تا آنرا شکار کنند و ....
  این فیلم محصول 1975 آمریکا ست که روی اسجدر و رابرت شاو   در آن بازی می کنند.

فیلم سینمایی دان 2Don 2 :the  Chase  Continues   به کارگردانی  فرحان اختر  ، جمعه 11 مهر ساعت 14:15  از شبکه سه سیما پخش می شود.
این فیلم روایتگر داستان دان يكي از بزرگترين خلاف كاراني است كه پليس سالهاست به دنبال دستگيري اوست. تا اين كه او با همدستي يكي از تبهكاران قديمي "وردان" اقدام به سرقت كليشه هاي چاپ اسكناس بانك مي نمايند. در اين سرقت كه دان موفق شده است كليشه ها را بدست بياورد متوجه مي شود كه وردان بعد از پايان كار قصد كشتن او را دارد . پس دان كليشه ها را نزد خود نگه مي دارد و طوري وانمود مي كند  که ...
این فیلم محصول  2011هند  است که بازیگرانی چون  شاهرخ خان و  فلورایان لوکاس در آن بازی می کنند .

آخرین اخبار

پخش مستقیم استقلال - فولاد با برنامه فوتبال برتر یکشنبه فوتبالی با لیگ انگلیس و پرتغال دهه کرامت با "روزی روزگاری برادر" در شبکه سه سیما جدال حساس تیم‌های پاری‌سن ژرمن-دورتمند و رئال مادرید-بایرن مونیخ به روی آنتن شبکه سه پخش زنده مسابقات فوتبال نساجی - پرسپولیس و استقلال-ذوب آهن پخش زنده مسابقه فوتبال دورتمند آلمان و پاری‌سن ژرمن فرانسه از شبکه سه سیما تراکتور - استقلال و پرسپولیس - سپاهان در فوتبال برتر پخش زنده لالیگای اسپانیا مسابقه تیم‌های رئال مادرید - بارسلونا  ساعت 22:30 هفته ورزشی با شبکه سه سیما مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها