اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

یوسفی : در این چند روز از والیبال لذت می بریم .

یوسفی : در این چند روز از والیبال لذت می بریم .

پیمان یوسفی : حداقل کاری که توانستیم پس از پیروزی تیم والیبال برابر آمریکا انجام دهیم این بود که در استودیو بایستیم و ایستاده تیم ملی را تشویق کنیم .مسابقات بسکتبال و والیبال جهانی 2014 در شرایطی پیگیری می شود که تیم های کشورمان در این دو رقابت حضور دارند و البته تیم والیبال شروعی طوفانی و حیرت انگیز  در این دوره از مسابقات داشته است . پخش زنده این مسابقات والبته پیروزی ملی پوشان والیبال کشورمان مقابل آمریکا و همچنین اجرای برنامه توپ و تور توسط پیمان یوسفی بهترین بهانه بود برای گپ و گفت با این مجری با سابقه ورزشی :چطور شد که  به جای بهزاد کاویانی برنامه توپ و تور را اجرا می کنید ؟یوسفی : با توجه به اعزام گروه تلویزیونی به اسپانیا برای پوشش بهتر مسابقات بسکتبال ، البته تحت هدایت بهزاد کاویانی ، درخواستی از گروه ورزش شبکه سه برای اجرای برنامه توپ و تور به من رسید و من با کمال میل به دو علت آنرا  پذیرفتم  یک اینکه  بهزاد دوست نزدیک من هست و هم  در سالهای اخیربسکتبال و والیبال رشد مخاطب و دنبال کننده داشته است  .

پیمان یوسفی : حداقل کاری که توانستیم پس از پیروزی تیم والیبال برابر آمریکا انجام دهیم این بود که در استودیو بایستیم و ایستاده تیم ملی را تشویق کنیم .
مسابقات بسکتبال و والیبال جهانی 2014 در شرایطی پیگیری می شود که تیم های کشورمان در این دو رقابت حضور دارند و البته تیم والیبال شروعی طوفانی و حیرت انگیز  در این دوره از مسابقات داشته است . پخش زنده این مسابقات والبته پیروزی ملی پوشان والیبال کشورمان مقابل آمریکا و همچنین اجرای برنامه توپ و تور توسط پیمان یوسفی بهترین بهانه بود برای گپ و گفت با این مجری با سابقه ورزشی :
چطور شد که  به جای بهزاد کاویانی برنامه توپ و تور را اجرا می کنید ؟
یوسفی : با توجه به اعزام گروه تلویزیونی به اسپانیا برای پوشش بهتر مسابقات بسکتبال ، البته تحت هدایت بهزاد کاویانی ، درخواستی از گروه ورزش شبکه سه برای اجرای برنامه توپ و تور به من رسید و من با کمال میل به دو علت آنرا  پذیرفتم  یک اینکه  بهزاد دوست نزدیک من هست و هم  در سالهای اخیربسکتبال و والیبال رشد مخاطب و دنبال کننده داشته است  .


احتمال این وجود دارد که حضور شما در این برنامه ادامه دار باشد ؟
یوسفی : اصلا، فکر نمی کنم ، بهزاد مجری خوب و توانایی است و بر این برنامه تسلط کامل دارد ، فقط قرار است ما در این چند روز کوتاه از  این ورزش ها به خصوص والیبال که فوق العاده ظاهر شدیم ، لذت ببریم .
تقریبا در شبکه سه اجرای برنامه غیر فوتبالی نداشته اید . این تجربه را چگونه می بینید؟
یوسفی : البته من سالهای نه چندان دور برنامه رخصت را در شبکه سه اجرا می کردم . واقعیت این است که بین اجرا و گزارش ورزش های مختلف ، خیلی تفاوت قائل هستم . اعتقاد دارم یک مجری ورزشی به اقتضاء زمانه و احتیاجات می تواند برنامه های سایر رشته های ورزشی را اجرا کند و البته حضور کارشناسان و میهمانان بادانش و متخصص در کنار مجری  باعث می شود  که خلاء احتمالی ما را پر شود . من دراجرای  برنامه های ورزشی بیشتر اداره کننده برنامه هستم ولی بی اطلاع هم نیستم .
تجربه گزارش رشته های دیگر ورزشی غیر از فوتبال را داشته اید یا علاقه مند به آن هستید ؟
یوسفی : تجربه گزارش غیر فوتبال نداشتم خیلی هم علاقمند نیستم و اعتقاد دارم در دنیای جدید که همه چیز به سمت تخصصی و فوق تخصصی شدن پیش می رود ، گزارش ورزش هم نباید از این قاعده مستثنا باشد.
فکر می کردید تیم ما بتواند تیم آمریکا را شکست دهد؟
یوسفی: قبل از بازی نه ، بعد از ست اول و دوم فهیمیدم، می شود و حتی در ست سوم و چهارم هم  با وجود شکست باز هم در درونم حسی می گفت که ما برنده این بازی هستیم.
اگر به جای گزارشگر این دیدار بودید پس از پیروزی تیم ایران چه جمله ای می گفتید؟
یوسفی : واقعا به این فکر نکردم ، ولی همانطور که مردم دیدند بعد از شکست آمریکا وقتی به استودیو بازگشتیم ناخودآگاه و کاملا حسی گفتم این تیم را باید ایستاد و تشویق کرد. به همراه تمام عوامل و حاضرین در استودیو ایستادیم و تیم ایران را تشویق کردیم  . این حداقل کاری بود که به نمایندگی از ملت ایران در آن شرایط می توانستیم انجام دهیم.
لازم به ذکر اینکه دیدار تیم ملی بسکتبال ایران مقابل مصر ، چهارشنبه 12 شهریور ساعت 18 و همچنین دیدار والیبال ایران – فرانسه ، پنج شنبه 13 شهریور ساعت 19 از طریق برنامه توپ و تور شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

آخرین اخبار

پخش زنده تاتنهام - منچستر سیتی با شبکه سه سیما پخش مستقیم استقلال - فولاد با برنامه فوتبال برتر یکشنبه فوتبالی با لیگ انگلیس و پرتغال دهه کرامت با "روزی روزگاری برادر" در شبکه سه سیما جدال حساس تیم‌های پاری‌سن ژرمن-دورتمند و رئال مادرید-بایرن مونیخ به روی آنتن شبکه سه پخش زنده مسابقات فوتبال نساجی - پرسپولیس و استقلال-ذوب آهن پخش زنده مسابقه فوتبال دورتمند آلمان و پاری‌سن ژرمن فرانسه از شبکه سه سیما تراکتور - استقلال و پرسپولیس - سپاهان در فوتبال برتر پخش زنده لالیگای اسپانیا مسابقه تیم‌های رئال مادرید - بارسلونا  ساعت 22:30 هفته ورزشی با شبکه سه سیما مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری"

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها