اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، ویژه برنامه های شبکه سه سیما اعلام شد

در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، ویژه برنامه های شبکه سه سیما اعلام شد

تاریخ خبر:سه شنبه 3 تیر 1393در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های گروه های مختلف شبکه سه سیما اعلام شد. به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، گروه های معارف، اجتماعی و فیلم و سریال شبکه سه سیما به مناسبت نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های خود را به شرح زیر اعلام کرده اند: گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما همزمان با برپایی نمایشگاه قران کریم در مصلی تهران 30 برنامه 20 دقیقه ای را به تهیه کنندگی مهدی محمدیان مفرد از ساعت 18:00 به صورت زنده و با اجرای محبوبه عزیزی و عارف حسینی روی آنتن می برد.

تاریخ خبر:سه شنبه 3 تیر 1393
در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های گروه های مختلف شبکه سه سیما اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، گروه های معارف، اجتماعی و فیلم و سریال شبکه سه سیما به مناسبت نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های خود را به شرح زیر اعلام کرده اند:

گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما همزمان با برپایی نمایشگاه قران کریم در مصلی تهران 30 برنامه 20 دقیقه ای را به تهیه کنندگی مهدی محمدیان مفرد از ساعت 18:00 به صورت زنده و با اجرای محبوبه عزیزی و عارف حسینی روی آنتن می برد.

ترتیل خوانی قرآن کریم نیز به تهیه کنندگی سید مصعب لواسانی در 30 برنامه 75 دقیقه ای به صورت زنده و از ساعت 14:30 دقیقه با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم به عنوان کارشناس از این شبکه پخش می شود. این برنامه جزخوانی دسته جمعی قرآن مجید را از حرم حضرت معصومه (س) پوشش می دهد.

برنامه "نجوای سحر " هم کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیماست که به تهیه‌کنندگی مجید خواجه نژاد دارای 30 قسمت 70 دقیقه ای است که در ماه مبارک رمضان قبل و بعد از اذان صبح در قالب تولیدی و زنده روی آنتن می رود. پخش مناجات از مداحانی همچون سماواتی، طاهری، حدادیان، میرداماد و...، گفت و گو با زائران حرم مطهر رضوی، اجرای تواشیح، پخش فرازهایی از ابوحمزه ثمالی، مناجات حضرت امیر (ع) و... از جمله آیتم های این برنامه است.این برنامه ، هر روز ازساعت 2:45 بامداد آغاز می گردد.

"بی تاب" عنوان برنامه دیگری از این گروه است و دارای 2 قسمت 30 دقیقه ای است که در قالب تولیدی مضمون شور و شوق مردم در استقبال از ماه رمضان و همچنین استقبال مردمی از عید فطر را به تصویر می کشد.
"زمزمه عشق" به تهیه کنندگی هادی آشتیانی 6 قسمت 5 دقیقه ای را دربر می گیرد و مداحی‌ها و نجواهای مداحان اهل بیت در ایام سوگواری امام علی (ع) را پخش می کند.

"سفره های نور" به تهیه کنندگی مهدی صاحبی در 24 قسمت 30 دقیقه ای دارد و به موضوع مبلغان و گروههای تبلیغی نمونه کشور ،که هرکدام از یک شیوه تبلیغی برای تبیین و تبلیغ مبانی دینی برای مخاطبان خاص استفاده می کنند، می‌پردازد.این برنامه کاری از گروه فرهنگ و معارف است که از 8 تیر ،هر روز به جز جمعه ها ساعت 16:30 پخش می شود .
"ذکر" عنوان برنامه ای است که مهدی اسماعیلی در 30 قسمت 4 دقیقه ای بر عهده دارد و شامل تصویرسازی های گرافیکی و حدیث خوانی و صحبت های کارشناسی درباره موضوعات ماه رمضان در فضایی سه بعدی است و همچنین خواندن دلنوشته و مناجات هایی از علیرضا کنگرلو را به همراه گرافیک دو بعدی دربر می گیرد.
"مثل باران" به تهیه کنندگی سعید عباسی 2 قسمت 30 دقیقه ای دارد و به غبارروبی مساجد و عزاداری ها و نجواهای مردمی در ایام سوگواری حضرت علی (ع) و استقبال از شب های قدر می‌پردازد.
"ربنا "به تهیه کنندگی محمدرضا اسماعیلی به صورت تولیدی اسمای الهی را در قالب گرافیکی با همراهی نجواهای گروه های تواشیح در 30 قسمت 4 دقیقه ای در بر می گیرد.
ویژه برنامه شب های قدر به تهیه کنندگی مجید خواجه نژاد در 3 قسمت 70 دقیقه ای به صورت زنده و با حضور کارشناسانی همچون حجت الاسلام و المسلمین انصاریان و مداحی حاج مهدی سماواتی از مهدیه تهران و حسینیه همدانی ها مراسم ویژه شب های احیا و قران سرگرفتن مردم را در شب های قدر از ساعت 22.30 دقیقه پوشش می دهد.
"مصباح" به تهیه کنندگی هادی آشتیانی در 3 قسمت 70 دقیقه ای به صورت زنده با اجرای حسن سلطانی میهمان کارشناسانی همچون دکتر منصوری لاریجانی، دکتر دوانی،دکتر زورق و... است و سیره حضرت علی (ع) طی آن بررسی می شود.
پخش سخنرانی های مذهبی حجج اسلام و المسلمین محمدی، عالی، حسینی قمی، میرباقری، پورموسوی و قرهی در 30 قسمت 50 دقیقه ای به تهیه کنندگی گروهی از برنامه سازان تهیه و هر روز 7 صبح روی آنتن می رود.
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی نیز طی 30 برنامه 20 دقیقه ای در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می شود.
*صبح و سخن کاری از گروه معارف شبکه سه سیما در 10 قسمت 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی مهدی صاحبی سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدی در خصوص مبحث معاد شناسی را پوشش می دهد.

 

"سمت خدا " کاری از گروه معارف شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سید محسن مناجاتی و مجید حسینی نیز در ماه مبارک رمضان با اجرای نجم الدین شریعتی و با حضور کارشناسانی چون حجج اسلام عالی ،ماندگاری ، فرخزاد ،حسینی قمی و میر باقری به کار خود ادامه می دهد. این برنامه هر روز به جز پنجشنبه و جمعه ها ساعت 13:30 به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.

 


"کیمیا" به تهیه کنندگی حمیدرضا نوبهار 4 قسمت 10 دقیقه ای دارد وپنجشنبه ها از ساعت 13 به پخش میرسد و سخنرانی آیت الله مهدوی کنی را شامل می شود.

"پخش دعای کمیل" در نیمه شب های جمعه از ساعت 1 بامداد و "یادها" به تهیه کنندگی سعید عباسی در 2 قسمت 30 دقیقه ای دیگر برنامه های گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما برای پخش در ماه مبارک رمضان است.

"مجموعه مستند جهانشهری ها" به تهیه کنندگی میثم حلاجان در 13 قسمت 50 دقیقه ای کاری از گروه معارف شبکه سه سیماست که ،به معرفی مسلمانان چند ملیتی و فرا ملیتی میپردازد که هویتهای فرهنگی وملی متکثر وگاه ترکیبی دارندودرنقاط مختلفی ازجهان زندگی کرده اند،اماهمچنان هویت اسلامی بارزی داشته ودرجامعه پیرامون خودعناصر فعالی هستند. در زمانه افراطها و اغراق های ناسیونالیستی، این مجموعه، ضمن به تصویر کشیدن نمونه های الهام بخشی ازبیداری اسلامی درمناطق مختلف جهان، باردیگراین پیام قرآنی رایادآور می شود که اسلام دینی ورای مرزهای جغرافیایی و قومی و ملی است ورستگاری، تنها از آن آنهایی است که باتقوی باشند. این مجموعه از یکشنبه 8 تیر از ساعت 5:30 بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

*سخنان و رهنمودهای اخلاقی - اعتقادی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در 30 قسمت 15 دقیقه ای هر شب بعد از اذان مغرب از شبکه سه پخش می گردد.

 

 

"مجموعه تلویزیونی هفت سنگ" در 30 قسمت 40 دقیقه ای نیز به تهیه کنندگی مجید مولایی و کارگردانی علیرضا بذرافشان کاری از گروه فیلم و سریال این شبکه است و داستان زندگی سه خانواده را دربرمی گیرد که متعلق به نسل های مختلفی هستند و هر قسمت با ورود بازیگر مهمان رقم می خورد. بازیگرانی چون مهدی سلطانی ، پرویز پور حسینی ، بهنام تشکر ،الهام پاوه نژاد ، شبنم مقدمی ، فرناز رهنما ، عزت ا.. مهرآوران ،مهتاج نجومی ،ارسلان قاسمی ،سیما مطلبی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال ،حنانه احدی و روژین نفوتی نژاد در این مجموعه نقش آفرینی می کنند .این سریال هر شب به جز جمعه ها ،ساعت 21:00 پخش می شود .

 

"برنامه تلویزیونی ماه عسل" نیز همچون سال های گذشته به تهیه کنندگی و با اجرای احسان علیخانی امسال نیز میزبان نگاه های روزه داران است. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست و با دعوت از مهمانانی خاص و از جنس مردم هر روز ساعت 19:15 روی آنتن می رود.

 

مینی سریال "دیگری"کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی سعید مرادی در 5 قسمت 40 دقیقه ای برای شبهای احیاء تدارک دیده شده است . امین حیایی، سعید آقاخانی، رزیتا غفاری، سمانه پاکدل، محسن قاضی مرادی، نصرت میرعظیمی و... از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضوردارند. این سریال که با محوریت موضوع اهدای عضو پیش می رود، داستان جوانی به نام علی را روایت می کند که هم از پدر پیر خود نگهداری می کند و هم نقش موثری در زندگی خواهرش دارد. او فردی خیرخواه است. به بچه های بی سرپرست پرورشگاه سر زده و زندانیان تنها را رایگان به مقصد می رساند تا این که در سالروز تولدش اتفاقی رخ داده و...

 


"سلامت باشید ویژه ماه مبارک" کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سید مجید حسینی زاد در 20 قسمت 50 دقیقه ای در ایام ماه مبارک رمضان به موضوع تغذیه و بیماری های مختلف روزه داران با حضور پزشکان و کارشناسان متبحّر می پردازد .این برنامه هر روز به جز پنجشنبه و جمعه ها ساعت 9:45 دقیقه به صورت زنده پخش می شود .

 

 

آخرین اخبار

پخش مستقیم استقلال - فولاد با برنامه فوتبال برتر یکشنبه فوتبالی با لیگ انگلیس و پرتغال دهه کرامت با "روزی روزگاری برادر" در شبکه سه سیما جدال حساس تیم‌های پاری‌سن ژرمن-دورتمند و رئال مادرید-بایرن مونیخ به روی آنتن شبکه سه پخش زنده مسابقات فوتبال نساجی - پرسپولیس و استقلال-ذوب آهن پخش زنده مسابقه فوتبال دورتمند آلمان و پاری‌سن ژرمن فرانسه از شبکه سه سیما تراکتور - استقلال و پرسپولیس - سپاهان در فوتبال برتر پخش زنده لالیگای اسپانیا مسابقه تیم‌های رئال مادرید - بارسلونا  ساعت 22:30 هفته ورزشی با شبکه سه سیما مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها