اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

زخم شبکه سه کلید خورد

زخم شبکه سه کلید خورد

 سریال پلیسی اجتماعی زخم با حضورمجید زین العابدین مدیر شبکه سه سیما و سردار دکتر سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی و سردار مهری رییس پلیس پیشگیری کلید خورد.تهیه کنندگی این مجموعه نمایشی را محسن علی اکبری بر عهده دارد و مسعود آب پرور آن را کارگردانی می کند.  "زخم" از نگاهی پیشگیرانه برخوردار استهمچنین منتظر المهدی ضمن تبریک اعیاد رجبیه و شعبانیه سریال  "زخم" را گام جدیدی در میان آثار تلویزیونی شبکه‌های مختلف سیما دانست و گفت:

 سریال پلیسی اجتماعی زخم با حضورمجید زین العابدین مدیر شبکه سه سیما و سردار دکتر سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی و سردار مهری رییس پلیس پیشگیری کلید خورد.تهیه کنندگی این مجموعه نمایشی را محسن علی اکبری بر عهده دارد و مسعود آب پرور آن را کارگردانی می کند.

 "زخم" از نگاهی پیشگیرانه برخوردار است
همچنین منتظر المهدی ضمن تبریک اعیاد رجبیه و شعبانیه سریال  "زخم" را گام جدیدی در میان آثار تلویزیونی شبکه‌های مختلف سیما دانست و گفت:

زخم نخستین سریال نیروی انتظامی و همچنین سیماست که به بحث نقش و جایگاه مشاوران در این سازمان می پردازد. در دنیای امروز و در نگاه نیروی انتظامی پیشگیری بر برخورد قضایی رجحان دارد. از این رو بحث مشاوره و مددکاری اجتماعی نیاز روز جامعه ایران است. متاسفانه در دوران کنونی به دلیل درگیری و مشغله کاری والدین فرزندان گاهی به حال خود رها می شوند و این فرزندان رها شده با آسیب ها و خطرات فراوانی مواجهند. دغدغه های پدران و مادران فرصت گفتمان را از خانواده ها می گیرد و بنابراین مشکلاتی بروز می کنند.
وی ادامه داد:
وظیفه ما این است که مهارت های مقابله با این آسیب ها را به فرزندانمان بیاموزیم و بهترین راهکار آن هم کارهای فرهنگی نظیر همین سریال سازی است. امیدوارم سریال زخم که متن خوبی دارد و از نظر ترکیب بازیگران، کارگردانی و بخش تهیه هم از عوامل حرفه ای بهره مند است، اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزند.

سریال "زخم" شان تربیتی دارد
مجید زین العابدین مدیر شبکه سه سیما نیز در ادامه مراسم افتتاحیه آغاز تصویر برداری این سریال پروژه زخم را برخوردار از تیمی مجرب و توانمند در حوزه سریال سازی دانست و بیان داشت:
همانطور که نیروی انتظامی تاکنون در تجربه های پیشین خود کارهای ارزشمندی را تولید کرده، این بار هم می توان نوید سریالی موفق و پرمخاطب را به مردم داد. خوشبختانه این سریال در آستانه مبعث رسول گرامی اسلام کلید می خورد و همانطور که نبی مکرم اسلام برای مکارم اخلاق و اصلاح اخلاق فردی و اجتماعی مبعوث شدند این سریال هم شان تربیتی دارد و طی آن به خدمات و جایگاه پلیس از دریچه شئونات تربیتی نگاه می شود. امیدوارم این اثر مبدا و آغازگر خوبی برای معرفی بهتر اقدامات نیروی انتظامی به مردم کشورمان باشد.
مسعود آب پرور کارگردان سریال "زخم" که پیش از این ساخت دوگانه هوش سیاه را برای شبکه سه در کارنامه کاری اش دارد،  در رابطه با حضورش در این پروژه اظهار کرد:
خوشحالم که می توانم در زمینه فرهنگسازی نقشی داشته باشم. امیدوارم که بتوانیم با همراهی و همکاری دوستان هنرمندم به اهداف از پیش تعیین شده برای این سریال دست یابیم.
سردار تقی مهری رئیس پلیس پیشگیری ناجا نیز با بیان این که مشاوره یکی از حرفه‌های مهم در نیروی انتظامی است و کارکردهای فراوانی در پیشگیری از معضلات اجتماعی دارد، تصریح کرد:
در حال حاضر بیش از 900 نفر به عنوان مشاور و مددکار اجتماعی در نیروی انتظامی مشغول فعالیت هستند که چیزی بین 300 تا 500 پرونده قضایی را در طول سال حل و فصل می کنند. امیدوارم که بتوانیم با تولید و پخش این سریال هم گامی پیشگیرانه برای حل وفصل مشکلات اجتماعی برداریم.
بعد از پایان صحبت های مدیران و مسئولان حاضر در لوکیشن نخستین پلان سریال با بازی همایون ارشادی کلید خورد. بدین ترتیب خودروی ویژه نیروی انتظامی وارد محوطه پاسگاه شده و همایون ارشادی از دژبانی به سمت ساختمان اصلی حرکت کرد. در حالیکه متهمی دستبند به دست به همراه یک سرباز پشت سر او در حال حرکت بود.
این سریال داستان زنانی است که به عنوان مشاور در نیروی انتظامی مشغول به کار هستند. بدین ترتیب سروان الهام پویا دانش آموخته دانشکده افسری به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری 132 مشغول به کار می‌شود. او به خاطر انتخاب چنین شغلی با پدرش دچار مشکل است و حالا در مواجهه با چالش های اجتماعی درگیر معضلات بزرگتری نیز می‌شود.
همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری بازیگران اصلی و جمشید جهانزاده، فقیهه سلطانی، مهرداد ضیایی، میثاق جمشیدی، حسام شجاعی، رخساره شجاع الدین همراه با هنرمندان خردسال سینا محمدی فر، روژان تقی زاده، مهدیس قنبری، بازیگران خردسال، 5 قسمت ابتدایی این سریال هستند. سریال زخم که در 13 قسمت 50 دقیقه ای به قلم  سید سعید رحمانی  نگاشته شده است، در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و با مشارکت نیروی انتظامی مراحل تولید خود را سپری می کند.

آخرین اخبار

پخش مستقیم استقلال - فولاد با برنامه فوتبال برتر یکشنبه فوتبالی با لیگ انگلیس و پرتغال دهه کرامت با "روزی روزگاری برادر" در شبکه سه سیما جدال حساس تیم‌های پاری‌سن ژرمن-دورتمند و رئال مادرید-بایرن مونیخ به روی آنتن شبکه سه پخش زنده مسابقات فوتبال نساجی - پرسپولیس و استقلال-ذوب آهن پخش زنده مسابقه فوتبال دورتمند آلمان و پاری‌سن ژرمن فرانسه از شبکه سه سیما تراکتور - استقلال و پرسپولیس - سپاهان در فوتبال برتر پخش زنده لالیگای اسپانیا مسابقه تیم‌های رئال مادرید - بارسلونا  ساعت 22:30 هفته ورزشی با شبکه سه سیما مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها