اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

فیلم های 8 تا 12 شهریور

فیلم های هفته جاری شبکه سه سیما

فیلم های سینمایی و تلویزیونی قهوه اسپرسو ، نقب شب ، حادثه شین جو کو ،خاتم شیراز ،هشدار ، مرد تاریکی ،درد پنهان ، یک تکه نان و ربودن آقای هاینس از دوشنبه 8 تا جمعه 12 شهریور ماه طبق زمان های اعلام شده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .

فیلم تلویزیونی قهوه اسپرسو محصول 1385  به کارگردانی رضا بهشتی  است که دوشنبه 8 شهریور ساعت  15:15  روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .
درخلاصه  این فیلم با بازی: نسرین مقانلو ، عبدالرضا اکبری   و  فربد شکرآبی  آمده است: داستان نقشه جاسوسی  2مأمور موساد به نام های پروانه و نسرین با همدستی سعید اشرف نژاد در بندر مارسی است . سی دی های برنامه سازمان انرژی اتمی در دست دکتر آرامی است که از اعضای گروهک ضد انقلاب بوده ولی توبه کرده است و پروانه و نسرین سعی دارند با نزدیک شدن به دکتر سی دی ها را به دست آورند و....
فیلم تلویزیونی  نقب شب  محصول  1391سیما فیلم   به کارگردانی شهرام شاه حسینی  است که  سه شنبه 9 شهریور   ساعت 15:15 از شبکه سه سیما پخش می شود . 
این فیلم   داستان  چند مامور وزارت اطلاعات است که  ماموریت دارند تا از یک پرفسور علم ژنتیک که 30 سال تحقیقات در زمینه نقشه ژنتیکی کشور است  را در مقابل عوامل دشمنان خارجی محافظت کنند.آنها متوجه می شوند که دکتر رستگار که محقق ارشد پژوهشکده ژنتیک ایران است  در واقع جاسوس و مامور عملیاتی سازمان اطلاعات صهیونیستی است که با دختر پرفسور مریم طرح دوستی ریخته واز او خواستگاری میکند  و .... 
 در  این فیلم به تهیه کنندگی محمد رضا عباسیان    ،بازیگرانی چون بیژن امکانیان، ساناز زرین مهر و احسان عیوضی نزادایفای نقش کرده اند.

*فیلم سینمایی حادثه شین جو کو  shinjuku incident  به کارگردانی تانگ شینگ یی  چهارشنبه 10 شهریور ،ساعت 15:15  از شبکه سه سیما پخش می شود . 
این فیلم محصول 2009 هنگ کنگ  با ژانر حادثه ای رزمی است که جکی چان و نائوتو تاکنانه کا در آن نقش آفرینی کرده اند .
 در خلاصه داستان فیلم آمده است :نیک به همراه عده ای از جوانان پینی بصورت غیر قانونی وارد ژاپن می شود. هدف اصلی او پیدا کردن نامزدش ژوژو است که مدتی قبل به دعوت یکی از اقوامش به ژاپن رفته و دیگر خبری از او نیست نیک و دوستانش بطور اتفاقی با ژوژو روبرو می شوند در حالیکه ازدواج کرده و از شوهرش ژاپنی خود دختری نیز دارد. نیک تصمیم میگیرد به هر صورت شده در ژاپن بماند و ناگزیر جذب گروه های تبهکاری شده و...

*فیلم تلویزیونی  خاتم شیراز به کارگردانی ایمان افشاریان  است که  پنجشنبه 11 شهریور  ماه  ساعت  10:25   از شبکه سه سیما  پخش می شود.
در خلاصه  داستان فیلم  آمده است  : روایت گر داستان  ، پیرمرد خاتم کاری است که تلاش می‌کند صندوق خاتمی را که قرار است، در عتبات عالیات نصب شود خود بسازد، اما کهولت سن و بیماری ریوی او را راهی بیمارستان می‌کند. بهروز، پسر پیرمرد تصمیم می گیرد که نذر پدر را ادا کند.
بازیگران این فیلم که محصول 1393 است  ، زهرا سعیدی،  سلمان فرخنده و   رضا مقصودی هستند .

*فیلم سینمایی  هشدار  Munnariyippu  به کارگردانی ونو گو پا –آ-لان  است که پنجشنبه 11 شهریور   ساعت 16:00  روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد . 
در این فیلم بازیگرانی چون   ماموتی ، آپارنا گوپینات و  سای جو کوروپ  نقش آفرینی کرده اند .
این فیلم  محصول  هند  درسال 2014  است و  داستان فیلم در خصوص آنجلی خبرنگار و نویسنده شناخته شده ای است که انتخاب می شود برای اینکه نویسنده کتاب رئیس زندان هند شود. در این میان او با زندانی به نام راگوان آشنا میشود. راگوان که محکوم به قتل دو زن شده است، بیست سال است در زندان زندگی میکند. راگوان باور دارد که مجرم نیست  . راگوان در اوقات تنهایی خود مطالبی می نویسد. آنجلی به مطالب راگوان علاقه مند می شود. او از دست نوشته های راگوان مقاله ای به چاپ می رساند که مورد استقبال همگان قرار می گیرد و ....


*فیلم سینمایی  مرد تاریکی  Midnightmanبه کارگردانی  دیوید دروری ، جمعه 12  شهریور ساعت 00:00 بامداد  روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد . 
این فیلم سینمایی محصول انگلیس  در سال 2008  است 
در خلاصه داستان این فیلم با بازی  جیمز نسبیت ، کاترین مک کورماک و روپرت گریوز  آمده است : مکس ریبن خبرنگاری شکست خورده است که سال ها پیش در پی رسوایی یک پرونده و خودکشی منبع خبری اش کار و به تدریج زندگی متعادل خود را از دست داده است. او حالا دچار بیماری روزهراسی شده و فقط شبها کار می کند. وی به سبب علاقه به خبرنگاری با جست و جوی شبانه در زباله های منازل اشخاص مشهور، برای سردبیر یک نشریه و دوست قدیمی خود جیمی سوژه های خبری دست و پا می کند. جیمی از مکس سوژه های بی خطر و جذاب می خواهد، اما مکس در سوژه جدیدش ردپای یک توطئه بزرگ را یافته است. قتل یک ایرانی به نام مجید دانوش و قطع سر او،یک جنجال مطبوعاتی به وجود اورده،در حالی که مجید به اشتباه و...

*فیلم تلویزیونی درد پنهان  به کارگردانی محمد بصیری   محصول 1393 است که جمعه 12 شهریور ماه ساعت 10:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .

بازیگرانی چون امین ایمانی ،  بهزاد رحیم خانی  و  مهدی فقیه در این فیلم سینمایی بازی کرده اند .
در خلاصه داستان فیلم آمده است  : امین بازیگر جوان و مشهوری است که به تازگی در شرایط روحی بدی به سر می برد و احساس کسالت دارد. نامزدش دائما در تلاش است به او کمک کند تا شرایط روحی اش بهبود یابد اما امین ترجیح می دهد در سکوت و تنهایی خودش باشد. او با انجام ازمایشات متوجه می شود که به بیماری سرطان مبتلا شده و فقط یک ماه فرصت زندگی دارد. او که از شنیدن این خبر به شدت شوکه شده است تهران را به مقصد مشهد ترک می کند تا ....

*فیلم  سینمایی یک تکه نان  به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1383 است    که جمعه  12 شهریور ساعت 14:30  روانه آنتن شبکه سه خواهد شد . 
بازیگران   این فیلم سینمایی رضا کیانیان ،  اسماعیل خلج، هومن سیدی و  احمد آقالو هستند.
 در خلاصه داستان  آمده است : امروز صبح جوانانی جویای کار در انتظار آغاز رقابتی هستند که نتیجه اش بعد از طی مسافتی حدود پنجاه کیلومتر اعلام می شود، این مسابقه برای استخدام دو محیط بان است، امروز صبح مریم هم مثل هر روز با پای ناراحت خود ، لنگ لنگان راه مدرسه را در پیش گرفته است، امروز صبح گروهبان فتاح ، به همراه یک سرباز ، برای انجام ماموریت در جاده های سنگلاخ ، با شکوه و شکایت ، به راه افتاده است . آنها باید کربلایی را نیز ، که از معتمدین شهر است ؛ با خود همراه کنند،امروز صبح در زیر سایه درختی قدیمی ، کربلایی با بقچه و عصا و تسبیح ، منتظر نشسته است و ....
*فیلم سینمایی  ربودن آقای هاینس  به کارگردانی   دنیل آلفردسن  است که جمعه 12 شهریور  ساعت 20:00 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد . 
در این فیلم بازیگرانی چون   جیم استارگس ، سام ورتینگتون و رایان کوآنتن   نقش آفرینی کرده اند .
این فیلم  محصول  آمریکا    درسال  2015   است و  داستان فیلم   درباره ۵ دوست آلمانی  است که  در سال ۱۹۸۳   تصمیم می گیرند از راهی آسان پول در بیاورند. هدف  آنها  ، ربودن آلفرد  هاینکن صاحب یکی از بزرگترین کارخانه های آلمان است. آنها موفق می شوند  و  برای آزادی پولی را درخواست می کنند که .....

آخرین اخبار

پخش زنده تاتنهام - منچستر سیتی با شبکه سه سیما پخش مستقیم استقلال - فولاد با برنامه فوتبال برتر یکشنبه فوتبالی با لیگ انگلیس و پرتغال دهه کرامت با "روزی روزگاری برادر" در شبکه سه سیما جدال حساس تیم‌های پاری‌سن ژرمن-دورتمند و رئال مادرید-بایرن مونیخ به روی آنتن شبکه سه پخش زنده مسابقات فوتبال نساجی - پرسپولیس و استقلال-ذوب آهن پخش زنده مسابقه فوتبال دورتمند آلمان و پاری‌سن ژرمن فرانسه از شبکه سه سیما تراکتور - استقلال و پرسپولیس - سپاهان در فوتبال برتر پخش زنده لالیگای اسپانیا مسابقه تیم‌های رئال مادرید - بارسلونا  ساعت 22:30 هفته ورزشی با شبکه سه سیما مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری"

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها