اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

قائم مقام شبکه سه سیما به مهر گفت:

اعلام سیاست‌های جدید ورزشی شبکه سه/ تحقیقات احسان علیخانی آغاز شد

جعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما از سیاست های جدید شبکه سه سیما در حوزه ورزش و پرداختن به سه رشته ورزش گروهی سخن گفت.

جعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این شبکه و رویکردهای جدید آن عنوان کرد: شبکه سه براساس نظرسنجی هایی که خود ما در مرکز تحقیقات سازمان انجام دادیم پرمخاطب ترین شبکه سازمان است و بنابراین ما باید این موقعیت را حفظ کنیم.
وی با اشاره به شورای راهبردی این شبکه یادآور شد: ما در دوره جدید یک شورای راهبردی تشکیل دادیم و بر این اساس هر برنامه از یک هیئت اندیشه ورز برخودار خواهد بود.
برنامه جریان با محور اعتیاد
قائم مقام شبکه سه سیما درباره برنامه های جدید این شبکه یادآور شد: از برنامه های جدیدی که به زودی پخش آن آغاز می شود «جریان» است که با محوریت اعتیاد و به تهیه کنندگی فرشاد شکیبی تولید می شود. مجری این برنامه هنوز قطعی نشده است و قرار است هفته ای یک بار یکشنبه ها به صورت زنده روی آنتن برود.
وی درباره پخش دو مجموعه طنز در شبکه سه یادآور شد: با توجه به تحقیقاتی که ما داشتیم مردم طنزهای نود شبی را دوست دارند و مجموعه «شهرک جیم» و «لیسانسه ها» هر کدام با هدف و محورهایی مشخص شامل مسکن، ازدواج جوانان و... ساخته شده و در قالب طنز هم مطرح شده اند بنابراین تداخلی این میان وجود ندارد.
طنزهای نود شبی از رموز علاقه مخاطب به شبکه سه
عبدالملکی با اشاره به علاقه مخاطب به مجموعه های نمایشی اظهار کرد: بیشترین علاقه مخاطب در میان مدیوم های رسانه ای به سریال های نمایشی است و برنامه های نود قسمتی و مستمر است که مخاطب را نسبت به یک شبکه وفادار نگه می دارد و ارتباطی عمیق تر ایجاد می کند و این مجموعه های نود شبی یکی از رموز علاقه مندی مخاطبان به شبکه است.
وی اضافه کرد: البته شبکه سه در کنار مجموعه های نمایشی برنامه های ورزشی خوبی هم دارد و همانطور که می دانید کانال ورزش زیر نظر این شبکه است و غیر از برنامه هایی که در شبکه سه داریم برنامه های دیگری هم در نظر گرفته می شود که از کانال ورزش روی آنتن می رود.
تمرکز بیشتر احسان علیخانی روی «ماه عسل»
قائم مقام شبکه سه سیما درباره برنامه احسان علیخانی که قرار بود در زمستان آغاز شود، اظهار کرد: من چندان در جریان این برنامه نیستم ولی مردم احسان علیخانی را بیشتر با «ماه عسل» می شناسند؛ برنامه ای که به تحقیقات سالانه نیازمند است و او هم قرار است تمرکز خود را روی این برنامه بگذارد. تحقیقات این برنامه برای سال آینده هم اکنون شروع شده است.
عبدالملکی درباره یکی از رویکردهای جدید در شبکه سه عنوان کرد: یکی از نقاط خلایی که باید در این شبکه پر شود ارتباط با استان هاست و شبکه سه باید آیینه ای از تمام ایران شود.
سیاست جدید شبکه سه در حوزه ورزش
وی درباره اینکه این مساله چقدر با کارکرد این شبکه مرتبط می شود، اظهار کرد: تمام مسایل ایران در حوزه جوانان باید در این شبکه دیده شود و همانقدر که به جوان تهرانی پرداخته می شود باید جوان بوشهری و سیستانی و... هم دیده شوند. درواقع ما باید نوعی مرکز گریزی داشته باشیم که این رویکرد بیشتر در حوزه ورزش خواهد بود و ما بیشتر به ورزش استان ها می پردازیم، این خواست رهبر انقلاب هم هست که ما فقط ورزش قهرمانی را مطرح نکنیم. ما می خواهیم در سیاست های جدید به سمت ورزش های همگانی رفته و همچنین به سه ورزش گروهی والیبال، بسکتبال و هندبال توجه بیشتری داشته باشیم.
رییس سابق مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما در پایان با اشاره به استعدادهایی که در استان های کشور وجود دارد، اظهار کرد: ما در استان ها استعدادهایی داریم که باید کشف شوند و خوشبختانه جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی این کار را بر عهده دارد، ما هم می توانیم از این استعدادها در شبکه های اصلی بهره ببریم و اقوام مختلف در سراسر کشور نه تنها تهدید نیستند بلکه فرصت هایی هستند که باید بیشتر به آنها توجه کرد.

آخرین اخبار

پخش زنده تاتنهام - منچستر سیتی با شبکه سه سیما پخش مستقیم استقلال - فولاد با برنامه فوتبال برتر یکشنبه فوتبالی با لیگ انگلیس و پرتغال دهه کرامت با "روزی روزگاری برادر" در شبکه سه سیما جدال حساس تیم‌های پاری‌سن ژرمن-دورتمند و رئال مادرید-بایرن مونیخ به روی آنتن شبکه سه پخش زنده مسابقات فوتبال نساجی - پرسپولیس و استقلال-ذوب آهن پخش زنده مسابقه فوتبال دورتمند آلمان و پاری‌سن ژرمن فرانسه از شبکه سه سیما تراکتور - استقلال و پرسپولیس - سپاهان در فوتبال برتر پخش زنده لالیگای اسپانیا مسابقه تیم‌های رئال مادرید - بارسلونا  ساعت 22:30 هفته ورزشی با شبکه سه سیما مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری"

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها