اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

از مومیایی 3 تا پاگنده

فیلم های شبکه سه از اول تا چهارم آذر

فیلم های سینمایی مومیایی 3 ،فراتر از فریب ،شاهد قربانی ،همکاری محرمانه ،موفق باشی و پاگنده به شرق می رود ، پنجشنبه اول ، جمعه دوم و یکشنبه چهارم آذر مطابق زمان های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرند .

 

*فیلم سینمایی مومیایی  3  به کارگردانی محمد رضا هنرمند  است که پنجشنبه  اول آذر   ساعت  9 از شبکه سه سیما پخش می  شود .

https://static3.farakav.com/tv3/program/thumbnail/19878541-b463-4635-a928-8ac58c8fad52.jpg

در خلاصه داستان با بازی پرویز پرستویی ، مهتاب کرامتی ، رامبد جوان  ، رضا ژیان و سیروس ابراهیم زاده  آمده است: سروان قربانی  افسر وظیفه شناسی است که کارش را به خوبی و با صداقت تمام انجام می‌دهد . او که باید هرچه زودتر کلانتری محل خدمت اش را به مالک اصلی اش تحویل دهد، به او اطمینان می‌دهد که قصد تخلیه کلانتری را دارد ولی متاسفانه هیچ کس حاضر نیست ملکش را به کلانتری اجاره دهد . در این میان سروان قربانی در ماجرای سرقت یک مومیایی نیز گرفتار می‌شود و...
این فیلم محصول 1378 سینمای ایران با ژانر طنز است.

*فیلم سینمایی فراتر از فریب Misconduct به کارگردانی شینتارو شیموساوا ،  پنجشنبه اول آذر ساعت 15:00  روی آنتن  شبکه سه سیما قرار می گیرد .

https://static3.farakav.com/tv3/program/thumbnail/cb93a83f-8633-4a25-ac66-c61d7b7afb8a.jpg

در خلاصه داستان با بازی آنتونی هاپکینز، آل پاچینو،  مالین آکرمن ، آلیس ایو   و جولیا اسلایتس  آمده است : بن وکیل موفق و جوانی است که در یک شرکت حقوقی کار می کند و یک زندگی معمولی با همسرش دارد. ناگهان امیلی نامزد سابق او پس از ده سال سر و کله اش پیدا می شود و برای افشای یک پرونده بزرگ از بن کمک می خواهد. پرونده مربوط به یک شرکت دارویی معروف است که یک نوع از داروهای آن موجب مرگ افراد زیادی شده و رییس شرکت با رشوه و پول جلوی افشای این ماجرا را گرفته است. امیلی دستیار رییس این شرکت دارویی است و اطلاعات مهمی را از لپ تاپ رییس شرکت دزدیده است و در اختیار بن قرار می دهد. بن پرونده را تشکیل می دهد. اما قرار می شود بین این شرکت دارویی و این شرکت حقوقی مصالحه انجام شود و   رییس بن موافقت می کند که...
 این فیلم  با ژانر  پلیسی   محصول 2016 آمریکا   است.

* فیلم سینمایی شاهد قربانی  Badge of Honor به کارگردانی آگوستین فرناندز  پنجشنبه اول آذر ساعت23:30  روانه آنتن شبکه سه  می شود.

https://static3.farakav.com/tv3/program/thumbnail/31857551-53b3-4241-baa6-7e8aed0c8a99.jpg

این فیلم محصول آمریکا در سال   2015   است که بازیگرانی چون  منا سوواری ، مارتین شین ، لوچلین مونرو و ناتاشا هنستریج در آن بازی می کنند .
در خلاصه داستان  فیلم آمده است: دیوید و مایک دو پلیس با تجربه و حرفه ایی هستند. مایک نیرویی متعهد و وظیفه شناس است اما دیوید درعین حالیکه به عنوان یک پلیس مشغول به خدمت است مخفیانه رهبری باند خلافکاران را نیز به عهده دارد. قرار است عملیات مهمی انجام شود. دیوید و مایک برای به دام انداختن خلافکاران بر سر صحنه حاضر می شوند. و این درحالیست که همه ی اتفاقات تحت کنترل و هدایت دیوید است. او و سردسته ی خلافکاران "سامویل" قرار است که ....

*فیلم سینمایی  همکاری محرمانه Confidential Assignment  به كارگردانی سئونگ هون کیم است که  جمعه 2 آذر ساعت 14:00 روی آنتن شبکه سه سیما  قرار می گیرد .

https://static3.farakav.com/tv3/program/thumbnail/fbef2ded-8d67-4ea0-9c29-f4109fa203cc.jpg

این فیلم سینمایی محصول 2017 کره جنوبی با ژانر طنز- حادثه ای  است که بازیگرانی  چون  هایون بین ،هائه جین یو و یو هایوک کیم  در آن نقش آفرینی کرده اند .
این فیلم درباره   چاپ اسکناسهای کره  شمالی در یک پایگاه نظامی است. در این اثنا یکی از فرماندهان به کشورش خیانت کرده و کلیشه ها را  می رباید  و با کشتن نگهبانها فرار می کنند . در این میان افسر جوانی به نام "ایم"   زخمی شده و همسرش بوسیله  فرمانده کشته می شود. سپس فرمانده به همراه تیم همراهش به منظور فروش کلیشه ها به یک نماینده از آمریکا، وارد کره جنوبی می شود. از طرفی "ایم" نیز به همراه یک تیم عملیات به منظور به دام انداختن خائنین به کره  جنوبی می روند و ...

* فیلم  سینمایی  موفق باشی Good Luck Algeria   بهکارگردانی فرید بنتئومی   ،جمعه 2 آذر   ساعت 19:15  از شبکه سه سیما پخش می شود .


https://static3.farakav.com/tv3/program/thumbnail/732715b7-06f4-4540-9cf4-a6209ad30235.jpg

  بازیگرانی چون  سامی بُیوآجیلا ،فرانک گاستامبید و کیارا ماستریانی در این  فیلم سینمایی نقش آفرینی  کرده اند .
این  ‌فیلم درباره  سمیر و استفان دو شریک است که در کارگاهی کوچک ،چوب اسکی تولید می کنند ولی چوب اسکی های آنها در رقابت با برندهای مطرح شانسی ندارند .   برای جلوگیری از ورشکستگی   استفان به سمیر پیشنهاد می دهد که او به عنوان اسکی باز در تیم اسکی الجزایر که کشور آبا و اجدادی اوست، شرکت کند.
سمیر   نهایتا قبول کرده و شروع به تمرین می کند و با  چوب اسکی های برند کارگاه خودش در مسابقات   شرکت کرده و ...
این فیلم  باژانر  ورزشی-کمدی ، محصول مشترک فرانسه  و بلژیک   در سال 2015  است .

*فیلم سینمایی پاگنده به شرق می رود Flatfoot Goes East   به کارگردانی  استنو است که  یکشنبه 4آذرساعت 10:30 روی آنتن  شبکه سه سیما  می رود.


https://static3.farakav.com/tv3/program/thumbnail/2923d69b-8643-461c-ab20-a06796c10db4.jpg

در خلاصه داستان آمده است:  کاپیتان ریتسو در پی دستگیری عامل مافیا در ناپل سر از هنگ کنگ و تایلند در می آورد. از طرفی رابرت وبر از طرف اداره مبارزه با موادمخدر امریکا همکار وی می شود   و ...
این فیلم  سینمایی  محصول مشترک آمریکا و ایتالیا  در سال 1975 با ژانر طنز-حادثه ای  است  که  باد اسپنسر، رابرت وبر، رناتو اسکارپا، آل لتیری و انزو کنوله  در آن  بازی  کرده اند.

       

آخرین اخبار

پخش مستقیم استقلال - فولاد با برنامه فوتبال برتر یکشنبه فوتبالی با لیگ انگلیس و پرتغال دهه کرامت با "روزی روزگاری برادر" در شبکه سه سیما جدال حساس تیم‌های پاری‌سن ژرمن-دورتمند و رئال مادرید-بایرن مونیخ به روی آنتن شبکه سه پخش زنده مسابقات فوتبال نساجی - پرسپولیس و استقلال-ذوب آهن پخش زنده مسابقه فوتبال دورتمند آلمان و پاری‌سن ژرمن فرانسه از شبکه سه سیما تراکتور - استقلال و پرسپولیس - سپاهان در فوتبال برتر پخش زنده لالیگای اسپانیا مسابقه تیم‌های رئال مادرید - بارسلونا  ساعت 22:30 هفته ورزشی با شبکه سه سیما مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها