اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

ویژه برنامه های شبکه سه سیما اعلام شد

در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های گروه های مختلف شبکه سه سیما اعلام شد. به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، گروه های معارف و اجتماعی شبکه سه سیما به مناسبت نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های خود را به شرح زیر اعلام کرده اند

ماه عسل کاری  از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی  و اجرای  احسان علیخانی است که  در 30 قسمت 90 دقیقه ای  ویژه  افطار   به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه  خواهد شد  .  این ویژه برنامه  گفتگو محور است که  با موضوع   بخشش،  در فضایی لطیف ،   انسانیت را  در پرتو پیامهای دینی –اخلاقی برای مخاطبین ارائه می نماید . میهمانان این برنامه ، از افرادی انتخاب شده اند که از لحاظ اجتماعی ،فرهنگی ،علمی و.. . در شرایط خاص قرار  دارند. این برنامه  ازدو شنبه 17 خرداد ،هر شب ساعت 19:00 روی آنتن شبکه قرار می گیرد.
 برنامه ای  مستند  با عنوان  دوباره زندگی(فصل 2)  که  نگاهی نو و تازه به مقوله مرگ دارد . دراین برنامه با انسان های گوناگون از ادیان مختلف  ،در فضا های متفاوت  و در کشور های آسیایی و اروپایی  پیرامون دیدگاهشان در رابطه با مقوله مرگ گفتگو  شده است . این برنامه در 26 قسمت 20 دقیقه ای کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیماست .این برنامه هرشب ساعت 18:20 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

سمت خدا   کاری از گروه فرهنگ و  معارف اسلامی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سید عبدالمجید رکنی  است که  در ماه مبارک رمضان با اجرای نجم الدین شریعتی و با حضور  کارشناسانی چون حجج اسلام عابدینی ، رنجبر ، فرحزاد ، حسینی قمی و دکتر رفیعی   به ترتیب به  موضوعاتی چون   سیره تربیتی انبیا  در قرآن ،  شرح زیارت جامعه ، وصییت های پیامبر اکرم و امیر المومنین  و همچنین سیره تربیتی امیر المومنین در نهج البلاغه  و بررسی ابعاد مختلف مسئله امامت    با محوریت قرآن کریم خواهند پرداخت .این برنامه هر روز به جز پنجشنبه و جمعه ها ساعت 13:30  به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.

سحرگاهان حرم ،ویژه برنامه سحرگاهی  است از حرم مطهر حضرت معصومه(س)  با همکاری و تولید مرکز سیمای نور –قم به همراه سخنرانی حجج اسلام دکتر رفیعی ، حسینی قمی  و....
گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما همزمان با برپایی نمایشگاه قران کریم در مصلی تهران 30 برنامه 20 دقیقه ای را به تهیه کنندگی حسن  محمدیان مفرد با اجرای بهزاد احمدی و خانم قانعی  روی آنتن می برد.

ترتیل خوانی قرآن کریم نیز به تهیه کنندگی سید مصعب لواسانی در 30 برنامه 90 دقیقه ای به صورت زنده و از ساعت 14:45   با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی به عنوان کارشناس از این شبکه پخش می شود. این برنامه جزخوانی دسته جمعی قرآن مجید را از حرم حضرت معصومه (س) پوشش می دهد.
سفره های آسمانی در 15 قسمت 15  دقیقه ای مجموعه مستندی به تهیه کنندگی رهبر قنبری است  که در خصوص غذاهای آئینی است که میان اقوام ایرانی مرسوم می باشد . ضمنا در این مجموعه به شیوه های تهیه این گونه غذاها می پردازد .پوشش ،گویش ، آداب ، رسوم ، کار و جغرافیای اقوام ایرانی نیز مد نظر می باشد .این برنامه
ازسه شنبه18 خرداد  ،هرروز  ساعت 14:30  روانه آنتن شبکه سه می شود .

ویژه برنامه شب های قدر به تهیه کنندگی  محمد رضا ماندگاران  در 3 قسمت 70 دقیقه ای به صورت زنده و با حضور  ن  حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان  از حسینیه همدانی ها و مهدیه تهران   ، قرائت دعای جوشن کبیر و بجا آوردن مراسم احیا برای شبهای نوزدهم ، بیست یکم و بیست وسوم ماه مبارک رمضان  ، شب های قدر از ساعت 23:30 دقیقه پوشش می دهد.
پخش سخنرانی های مذهبی حجج اسلام حسینی قمی ، سید مهدی میرباقری ،سید حمید میرباقری  ،  صدیقی و فاطمی نیا  در 30 قسمت 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی هادی آشتیانی هر روز 4:30  بامداد  روی آنتن می رود.
زلال احکام  ویژه ماه مبارک رمضان در 40 قسمت 11 دقیقه ای کاری از گروه  فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما  به تهیه کنندگی محمدرضا عطارد است . این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده به سوالات مردم و مخاطبان که از طرق  مختلف (پیامک ، تلفن ،پست الکترونیکی و نامه ) به برنامه رسیده است ،پاسخ می دهد.این برنامه از شنبه 8 خرداد تا پایان ماه مبارک رمضان قبل از اذان ظهر روانه آنتن شبکه سه خواهد شد .
 برنامه سمت خدا در سحرهای ماه مبارک رمضان در 30  قسمت 15 دقیقه ای ، ویژه برنامه ای را با حضور حجت الاسلام فرحزاد و اجرای نجم الدین شریعتی پخش خواهد کرد . این برنامه به شرح فرازهایی از  دعای ابوحمزه ثمالی  می پردازد
طلیعه در 5 قسمت 70 دقیقه ای کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی به تهیه کنندگی مجید خواجه نژاد است که این برنامه به چگونگی حضور مطلوب در ماه مبارک رمضان می پردازد . این برنامه با حضور حجه الاسلام امیر انصاریان به موضوعاتی چون عظمت ماه شعبان و وظایف مومنین در این ماه ،جوان و معنویت ،  آثار و برکات رمضان در زندگی امروز  و کیفیت بهره بردن از معنویت ماه خدا  می پردازد . حضور هنرمندان ، گروه های تواشیح  و شاعران آیینی ( صابر خراسانی و سید حمید برقعی  )و همچنین آداب و رسوم استانهای کشور در این ماه  از بخش های دیگر این  برنامه می باشد .
*برنامه‌های روتین شبکه سه نیز مثل «حالا خورشید» و «مردم چی میگن» با فضای خاص ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

باز پخش  مجموعه های "پنجمین خورشید" و "زیر زمین" از شبکه سه
مجموعه های  تلویزیونی  زیرزمین  و پنجمین خورشید   به کارگردانی علیرضا افخمی   از سه شنبه 18 خرداد  هر روز به ترتیب ساعات 11:00 و 16:00  از شبکه سه سیما باز پخش می شوند.


مجموعه تلویزیونی زیر زمین
زیر زمین در 30 قسمت 30 دقیقه ای  به تهیه کنندگی   بهروز مفید محصول گروه فیلم و سریال   شبکه سه  است در خلاصه داستان این سریال آمده است: داستان مفرح و شاد اما پرتعلیق و کنش سه دوست است که طی یک برنامه ریزی کاملا حرفه ای موفق به کلاهبرداری کلان ازیک میلیاردر می شوند ، ولی در ادامه مسیر قصه به شکلی که آنها پیش بینی کرده بودند پیش نمی رود و ماجراهای پیش بینی  نشده ای برای آنها و خانواده هایشان رقم می خورد ، آنها در رویارویی با موقعیت های پیش آمده ودر شرایط مختلف هر یک نماینده یکی از صفات خوب ، بد و زشت هستند .
فتحعلی اویسی ، ابوالفضل پورعرب ، بهاره رهنما ، مهتاج نجومی ، سروش صحت ، رضا توکلی ، مرجانه گلچین و ...  بازیگرانی هستند که در این مجموعه بازی کردند.
مجموعه تلویزیونی پنجمین خورشید
پنجمین خورشید به تهیه کنندگی داود هاشمی در 26 قسمت 30 دقیقه ای  در سال 1388 تولید و در  ماه رمضان همان سال از این شبکه به  پخش رسید .نگارش این مجموعه برعهده   علیرضا افخمی  و  سجاد ابوالحسنی بوده  است.
در خلاصه داستان این مجموعه  با بازی حمید گودرزی  ، پندار اکبری ، مهدی سلوکی ، مهوش صبرکن و  مریم کاویانی  آمده است : سال 1364 درکوران موشک باران تهران ، محسن و همایون دوستانی صمیمی هستند که وضعیت بدمالی خانواده هایشان آنها را به ستوه آورده است.از طرفی مردی متمول بنام انوش خواستگار خواهر محسن است که اختلاف سنی زیادی با مریم خواهر محسن دارد .محسن بشدت مخالف این ازدواج میباشد . محسن و همایون برای فرار از این وضعیت به راهی غیر مرسوم رو می آورند ودرگیر اتفاقات عجیبی می شوند ....


  

آخرین اخبار

مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر جمعه، شنبه و یکشنبه ها با مسابقه تلویزیونی "معرکه" «فوتبال برتر » ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از جمعه به روی آنتن شبکه سه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها