اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

مشروح اولین برنامه نود فصل

اولین قسمت فصل هجدهم برنامه نود با محوریت بررسی هفته های اول و دوم لیگ برتر دوشنبه ۱۱ مرداد از ساعت ۲۲:۵۵ از شبکه سه آغاز شد. عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت خوشحالیم با هجدمین سال برنامه نود در خدمت شما هستیم. اتفاقات عجیب و غریبی در این هفته ها کم رخ نداده که ما هم هفته اول هم هفته دوم لیگ را بررسی می کنیم.


نظرسنجی
 سوال برنامه 90 راجع به انتخاب بهترین نقل و انتقال فصل بود که لوسیانو ادینیو، علیرضا بیرانوند، آندرانیک تیموریان، احسان حاج‌صفی، سید جلال حسینی، فرناندو دخسوس، بختیار رحمانی و کاوه رضایی جزء گزینه‌های آن بودند.
*رفت و برگشت نامشخص مهدی طارمی و رامین رضائیان به ریزه اسپور ترکیه و فحاشی زیادی که در شبکه‌های اجتماعی به این دو بازیکن شده بود یکی از گزارش‌های اولیه برنامه 90 بود.

*خلاصه ای از آنچه در اولین برنامه نود خواهید دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
داستان تمام نشدنی لباس های تیم ملی و باشگاهها
ماجرای عجیب دو پرسپولیسی که رفتند، اهانت شنیدند و برگشتند
شروع نامطمئن منصوریان با استقلال در لیگ
ترین‌های هفته اول
ترین های هفته اول لیگ پخش شد که شامل بخش های زیر بود :
حرکات تکنیکی هفته: مهرداد محمدی(سپاهان)، احسان پهلوان(ذوب آهن)، امید نورافکن(استقلال - ۲ بار)، داریوش شجاعیان(گسترش فولاد - ۳ بار)، وحید امیری(پرسولیس)، محمد ابراهیمی(تراکتورسازی - ۲ بار)، معین عباسیان(پدیده)، عباس بوعذار(نفت تهران)، حسن بیت سعید(استقلال خوزستان)، حمیدرضا علی عسگری(سیاه جامگان)، کریم اسلامی(صبا)، کاوه رضایی(استقلال)، ارسلان مطهری(نفت تهران)، رحیم زهیوی(استقلال خوزستان)، علی قلی زاده(سایپا)
کار تیمی برتر هفته: تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان
موقعیت از دست رفته هفته: میلاد بدرقه از فولاد مقابل ماشین سازی
پاس گل برتر هفته: پیام صادقیان از ماشین سازی مقابل فولاد
مهار برتر هفته: حامد لک از صبا مقابل نفت آبادان
گل برتر هفته: محمدرضا عباسی از ذوب آهن مقابل سیاه جامگان
آموزش داوری :
قوانین جدید داوری فوتبال در آیتمی با آموزش مسعود مرادی توضیح داده شد. مهم ترین آنها این که اگر مهاجم در محوطه جریمه در شرایط تک به تک سرنگون شد و خطا شدید نبود فقط پنالتی اعلام می شود و دیگر کارت قرمز در کار نیست.
کارشناسی داوری :
محمد فنایی به عنوان کارشناس داوری به برنامه اضافه شد و بررسی داوری های بازی های لیگ با سیستم جدید تاچ برنامه نود در دکور جدید این برنامه با کمک او و فردوسی پور انجام شد.
داوری بازی استقلال - نفت تهران: برخورد حسینی با قاضی خطا بود و دروازه بان استقلال مانع حرکت مهاجم نفت شد و یک پنالتی باید اعلام می شد. مگویان در شرایط تک به تک روی شانه محمد فاضی دست گذاشت اما مهاجم بزرگ نمایی کرد و ادامه بازی درست بود.

داوری سپاهان - پدیده: پنالتی سپاهان درست نبود و بزرگنمایی مهاجم بود و مدافع فقط دستش را گذاشت و خطایی نکرد. بالا آوردن پای بازیکن سپاهان در محوطه جلوی سر مهاجم پدیده خطا و پنالتی نبود. سرنگونی مهاجم سپاهان در محوطه جریمه پنالتی نبود.

داوری فولاد - ماشین سازی: بازیکن ماشین سازی در محوطه جریمه با دست روی مهاجم فولاد خطا کرد و پنالتی بود.

داوری تراکتورسازی - استقلال خوزستان: برای تکل سروش رفیعی روی پای بازیکن استقلال خوزستان جریمه کارت زرد کافی بود. پنالتی استقلال خوزستان درست بود و توپ به دست مدافع خورد.

داوری سایپا - پرسپولیس: تکل خطرناک فرشاد احمدزاده روی پای بازیکن سایپا با نیروی زیاد بود و به خاطر خطای شدید باید با کارت قرمز جریمه می شد.

داوری پدیده - سیاه جامگان: پنالتی روی علی عسگری درست بود و مدافع پدیده ابوالحسن جعفری پای بازیکن سیاه جامگان را زد.

داوری پیکان - صبای قم: پنالتی پیکان درست بود و توپ به دست مدافع صبا خورد. پنالتی صبا درست نبود و بازیکن سفید خودش را به زمین زد.

داوری استقلال خوزستان- استقلال: بالا آوردن پای مدافع استقلال خوزستان جلوی سر مهاجم استقلال درست بود و خطا و پنالتی نبود.
90 درجه
۹۰ درجه و بررسی طنز مسابقات هفته گذشته لیگ برتر با بخش های زیر پخش شد:
فیلمبرداری مدیرعامل سابق سپاهان در لیگ برتر
حضور سگ در ورزشگاه خالی آزادی
سالن زیبایی باشگاه تراکتورسازی و رسیدگی به ظاهر بازیکنان
نهایی شدن لباس رژه کاروان ایران در المپیک

بررسی البسه تیم ملی
پرونده لباس های بی کیفیت تیم ملی گزارش مفصلی بود که در ادامه نود این هفته به پخش رسید.

مقایسه لباس بی کیفیت تیم ملی ایران و لباس پیشرفته تیم ملی کره توسط یک کارشناس پوشاک انجام شد و گزارش آن پخش شد.

دوربین مخفی تاسف بار از پشت پرده قراردادهای شرکت جیووا با تیم های ایرانی و دلالی های صورت گرفته و تولید لباس های بی کیفیت در ایران به نام ایتالیایی پخش شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله روی خط تلفنی نود آمد و گفت با جلساتی که داشتیم ۲۳ ایراد از لباس جیووا گرفتیم و گفتیم اگر رفع نشود قرارداد این شرکت را فسخ می کنیم. مجموعه فدراسیون بر این باور است که می تواند قرارداد را فسخ کند و مراحل قانونی فسخ کردن در حال طی شدن است و به این سمت در حال حرکت است. مطمئن باشید بهترین لباس ها از بازار برای تیم ملی تهیه می کنیم و در بازی شهریور تیم ملی مقابل قطر استفاده می کنیم.

 دعوت ستارگان فوتبال جهان به مسابقه دوستانه که قرار است روز ۴ شهریور برای بزرگداشت نکونام در تهران در قالب تیم ستارگان جهان برابر تیم یاران نکونام انجام شود پخش شد. بازیکنانی مثل مورینتس، آبیدال، کریستین کارمبئو و... در این گزارش درباره نکونام صحبت کردند.

براری نماینده شرکت لینینگ در ایران روی خط آمد و درباره لباس های کوتاه بازیکنان استقلال در هفته اول لیگ برتر گفت دلیل کوتاه بودن لباس ها این بود که ما پیراهن ها را با سایز آسیایی ارسال کردیم و اگر سایز اروپایی سفارش داده می شد مشکلی وجود نداشت.

*خلاصه مسابقه پدیده - سیاه جامگان به عنوان اولین بازی هفته دوم به پخش رسید.

*تیم منتخب هفته اول لیگ برتر اعلام شد که رحیم زهیوی با امتیاز ۱،۵ عنوان بهترین بازیکن هفته را کسب کرد.

ترین های هفته دوم لیگ برتر پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
حرکات تکنیکی برتر هفته: مهدی مهدی پور(ذوب آهن)، بختیار رحمانی(استقلال)، رضا درویشی(سیاه جامگان - ۲ بار)، محمدصادق بارانی(پیکان)، علی قلی زاده(سایپا)، داریوش شجاعیان(گسترش فولاد - ۲ بار)، مجتبی ممشلی(صنعت نفت)، رحیم زهیوی(استقلال خوزستان)، ایوب کلانتری(سیاه جامگان)، امید جهانبخش(صبا)، ارسلان مطهری(نفت تهران)، محمد ابراهیمی(تراکتورسازی)، حامد پاکدل(ماشین سازی)
کار تیمی برتر هفته: ذوب آهن مقابل سایپا
موقعیت از دست رفته هفته: آرش برهانی مقابل صبا
پاس گل برتر هفته: خسرو حیدری مقابل استقلال خوزستان
مهار برتر هفته: مهرداد طهماسبی مقابل پرسپولیس
گل برتر هفته: مهدی ترابی مقابل ذوب آهن

90 تا 90
از ۹۰ تا ۹۰ با محوریت حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
ادامه مصاحبه نکردن بازیکنان پرسپولیس در فصل جدید
قتل منصوری مدیرعامل اسبق باشگاه مس سرچشمه
حضور توپ جمع کن های مسن در ورزشگاه مشهد
قهرمانی تیم گاز شمال عراق در لیگ بانوان عراق با درخشش بازیکنان ایرانی
انحلال تیم فوتبال بانوان ملوان
عدم تمایل نکونام به حضور در بازی خداحافظی
ادعای کنعانی زادگان مبنی بر اتمام قراردادش با پرسپولیس پیش از استقلالی شدن
چهره جدید سوشا مکانی در لیگ نروژ
کمپین برخورد با توهین کاربران در فضای مجازی
اعزام تیم داوران ایران به محوریت فغانی به المپیک ریو

*بازی استقلال خوزستان برابر استقلال بازی بعدی هفته دوم بود. پیش از پخش بازی عادل فردوسی پور گفت قبلا بارها شاهد بودیم هر وقت براساس روابط بازیکن محرومی بخشیده شده تاوان آن را داده و تیمش باخته و این بار هم رحمتی بخشیده شد و تیمش با وجود اینکه خوب دروازه بانی کرد باخت.

آنالیز دلایل نتایج ضعیف استقلال در دو هفته اول لیگ قسمت بعدی بود.

بررسی نقل و انتقالات و وضعیت جدید تیم ها توسط عادل فردوسی پور انجام شد.

مسابقه پیکان و صبای قم بازی بعدی از هفته دوم بود که در جدول پخش قرار گرفت.

در ادامه خلاصه و حواشی بازی ذوب آهن و سایپا روی آنتن رفت.

بررسی وضعیت لژیونرهای فوتبال کشور قسمت بعدی نود این هفته بود که به پخش رسید.

دربی تبریز بین ماشین سازی و گسترش فولاد بازی بعدی این هفته بود.

گزارشی از آخرین وضعیت صندلی دار شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی پخش شد.

خلاصه و حواشی بازی پرسپولیس و فولاد با توقف شاگردان برانکو برابر ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی بازی دیگر هفته دوم بود.

داوری دو مسابقه بررسی شد و فنایی درباره بازی ماشین سازی - گسترش فولاد گفت: سرنگونی مهاجم ماشین سازی در محوطه جریمه خطا بود و مدافع گسترش فولاد راهش را سد کرد و باید پنالتی اعلام می شد. آفساید لوسیانیو پریرا مهاجم گسترش در شرایط تک به تک اشتباه اعلام شد. اخراج بازیکن ماشین سازی درست بود و کارت زرد اول را به دلیل حرکت غیر ورزشی و کارت زرد دوم را به دلیل ایجاد تاخیر در بازی به درستی دریافت کرد. گل ماشین سازی در شرایط درست به ثمر رسید و به اشتباه آفساید اعلام شد.

داوری پرسپولیس - فولاد: دروازه بان فولاد در محوطه جریمه پای امیری مهاجم پرسپولیس را گرفت و باید یک ضربه پنالتی اعلام می شد و طهماسبی با کارت قرمز از بازی اخراج می شد. تشخیص عبور توپ امید عالیشاه از خط بسیار سخت است و به نظر می رسد گل نشده است. زمین خوردن طارمی در محوطه شبیه سازی بود و نشان دادن کارت زرد به او درست بود.

 مسابقه نفت تهران و سپاهان با برتری شاگردان ویسی برابر علی دایی در تهران در ادامه روی آنتن رفت.

و بازی تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی به عنوان آخرین مسابقه این هفته به پخش رسید.

داوری بازی های پخش شده بررسی شد و فنایی درباره مسابقه نفت تهران - سپاهان گفت: مدافع سپاهان در محوطه جریمه بازیکن نفت را هل داد و یک پنالتی برای این تیم باید اعلام می شد. پنالتی سپاهان درست بود و کارت زرد برای عزتی کافی بود. سرنگونی بازیکن نفت در نیمه دوم در محوطه جریمه خطا نبود. یک پنالتی در نیمه دوم برای سپاهان باید اعلام می شد و بازیکن نفت با تکل خود روی پای یار سپاهان خطا کرد.

داوری نفت آبادان - تراکتورسازی: سرنگونی مهاجم نفت آبادان در محوطه جریمه خطا بود و مدافع تراکتورسازی دست بازیکن نفت را گرفت و باید یک ضربه پنالتی اعلام می شد.

با پخش آخرین آمار نظرسنجی اولین برنامه نود فصل جدید ساعت ۲:۲۰ بامداد سه شنبه به پایان رسید. در پایان با شرکت یک میلیون و ۵۱۳ هزار نفر علیرضا بیرانوند با ۴۹،۱ درصد آرا عنوان بهترین نقل و انتقال لیگ شانزدهم را کسب کرد و سیدجلال حسینی و کاوه رضایی با ۱۳ و ۱۰،۸ درصد آرا دوم و سوم شدند.

آخرین اخبار

مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر جمعه، شنبه و یکشنبه ها با مسابقه تلویزیونی "معرکه" «فوتبال برتر » ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از جمعه به روی آنتن شبکه سه

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها