اپلیکیشن شبکه سه
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

«پریا» یکی از کامل‌ترین سریال‌ها با موضوع بیماری ایدز است (باشگاه خبرنگاران جوان )

«پریا» یکی از کامل‌ترین سریال‌ها با موضوع بیماری ایدز است. به نظرم اگر فیلمنامه خوبی مثل «پریا» درباره دیگر بیماری‌های خاص نوشته شود می‌تواند واقعیت را به مردم بیان کند. امیر رضا دلاوری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که 21 سال است در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند در دوران دبیرستان با شرکت در تئاترهای مدرسه کار خود را شروع کرد. این بازیگر موسیقی سنتی کار کرده و در زدن تنبک و سه تار مهارت دارد. بازی‌های متفاوتی از این بازیگر شاهد بودیم و این روزها با پخش سریال «پریا» و بازی او در نقش علیرضا بهانه‌ای شد با او مصاحبه‌ای داشته باشیم که در ادامه می‌خواندید:


 بازی شما در سریال «پریا» بهانه‌ای شد برای این مصاحبه، در خصوص پیشنهاد حضورتان برایمان بگویید؟ 
مثل همه کارها برای بازی در این سریال به من پیشنهاد شد اما تفاوت آن همکاری قبلی من با آقای عفیفه در سریال «یادداشت‌های زن خانه دار» بود. در پایان سریال «یادداشت‌های زن خانه دار»، فیلمنامه را خواندم و از نتیجه کار راضی هستم و به نظرم تصمیم خوبی را گرفتم. 
 «پریا» یکی از اولین سریال‌‎هایی است که به طور مستقیم به ایدز پرداخته، نظر شما در این خصوص چیست؟ 
بله همین طور است. یکی از کامل‌ترین سریال‌ها در این زمینه است که بیماری ایدز را به تصویر کشیده است. به نظرم اگر فیلمنامه خوبی مثل «پریا» درباره دیگر بیماری‌های خاص نوشته شود می‌تواند واقعیت را به مردم بیان کند. همچنین حضور کارگردانی که این آگاهی و اطلاع رسانی را بتواند به تصویر بکشد. 
تجربه کار با سهیلی‌زاده برای اولین بار چگونه بود؟
بعد از سال‌ها که سهیلی‌زاده را می‌شناختم این اولین تجربه کاری ما بود و از این بابت خوشحالم. او علاوه بر حرفه‌ای بودن در کارگردانی، انسان شریفی است. 
درباره نقش علیرضا برایمان بگویید؟ 
با کاراکتر علیرضا نقش متفاوتی را تجربه کردم. الان که کار را می‌بینم و نظرات مردم را دریافت می‌کنم رضایت بیشتری دارم تا زمانی که در حال تصویربرداری سریال بودیم.علاوه بر نظر مردم پیام های دوستان و همکاران رضایت بخش است. 
 پشت صحنه سریال چطور بود؟ 
در سه سال گذشته از حضور در کنار عوامل سریال «یادداشت‌های زن خانه دار» و «پریا» بسیار لذت بردم. تقریبا در این سال‌ها پشت صحنه‌های خوبی را تجربه کردم. 
شما نقش‌های متفاوتی داشتید، شاید اولین سریالی که من از شما دیدم در «ما چند نفر» بود که با کاراکتر منفی ظاهر شدید، در خصوص این تفاوت‌ها برایمان بگویید؟
من سعی کردم کاراکترهای متفاوت بازی کنم نه اینکه با یک گریم خاص و فرم خاصی چند نقش تکراری بازی کنم. تا قبل از سریال «پایان نمایش» مرحوم بهمن زرین پور بیشتر نقش مثبت بازی می‌کردم و بعد از این سریال نقش منفی نیز به من پیشنهاد شد. 
به نظر شما چرا کارگردان و تهیه کننده برای حضور بازیگران در نقش‌های متفاوت ریسک نمی‌کند؟ 
به نظرم برخی از کارگردان‌ها کار بازیگران را تعقیب نمی‌کنند. همین امر باعث می شود بازیگران را تنها در برخی نقشها ببینیم. همه بازیگران منتظر نقش متفاوت هستند. با توجه به اینکه بازیگران خوبی داریم بعضی اوقات آنها به خاطر شکستن کلیشه در کارهایی حاضر می‌شوند که در شأن آنها نیست. 
 شما در سریال‌های تاریخی هم حضور داشتید دوست دارید این روند ادامه داشته باشد؟
کار تاریخی ژانر متفاوتی است. اگر از کارگردان خوب پیشنهاد داشته باشم، بسیار لذت بخش است چراکه تماشاچی می‌بیند و ماندگار خواهد شد.
  کمی از تئاتر و نمایش «همسایه آقا» که بعد از ده سال مجدد اجرا رفته صحبت کنید؟ 
نمایش «همسایه آقا» هر شب ساعت 21 در تئاتر باران اجرا می‌رود. از اینکه دوباره ان اجرا می‌کنیم، لذت می‌برم. نمایش اجتماعی خانوادگی درام که بخش‌های طنز دارد.
 وضعیت تئاتر را چطور می‌بینید؟ 
من نزدک به 21 سال است در زمینه بازیگری فعالیت می‌کنم. اخیرا با تاسیس تئاتر خصوصی وضعیت بهتر شده و تماشاگر بیشتری جذب شدند اما دستمزدهای پایین تئاتر هنوز به قوت خود باقی است. 
چه نقش هایی را دوست دارید، تجربه کنید؟ 
خیلی به آن فکر نمی‌کنم همین که متفاوت با نقش‌های دیگر باشد و بتوانم از توانایی خود استفاده کنم. 
 
اهل مطالعه هستید؟
به قدر کفایت ساعت‌هایی را در روز مطالعه می‌کنم. 
حرف پایانی 
به تمام گروه سریال «پریا» خسته نباشید میگویم و آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران دارم. 

آخرین اخبار

پخش زنده لالیگای اسپانیا مسابقه تیم‌های رئال مادرید - بارسلونا  ساعت 22:30 هفته ورزشی با شبکه سه سیما مسابقات کشتی انتخابی المپیک فرانسه2024 در قرقیزستان استقلال تهران میزبان شمس آذر قزوین صنعت نفت آبادان - پرسپولیس پنجشنبه 30 فروردین از شبکه سه سیما لیگ قهرمانان اروپا؛منچستر سیتی - رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا - پاریسن ژرمن پخش مستقیم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ اقدام ایران دفاع مشروع بود پخش مستقیم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قرقیزستان ۲۰۲۴ گل گهر سیرجان - پرسپولیس با فوتبال برتر پخش زنده مسابقه دو تیم ،استقلال تهران - مس رفسنجان پخش زنده مسابقه هوادار - استقلال تهران از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - پیکان تهران از شبکه سه سیما تدارک ویژه شبکه سه با برنامه‌های متنوع و جدید در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ پخش زنده شهرآورد پایتخت با دو گزارشگر اختصاصی از شبکه سه ماه من ویژه برنامه سحرهای ماه رمضان شبکه سه محفل ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما تیمهای خوزستانی در مقابله با پرسپولیس و استقلال تهران در فوتبال برتر جام وهبی امری ترکیه در برنامه دایره طلایی پخش زنده بایرن مونیخ - لاتزیو و رئال مادرید - لایپزیک از شبکه سه پخش زنده دیدار تیم‌های مس رفسنجان- استقلال و پرسپولیس- نفت و گاز گچساران پخش زنده مسابقه ذوب آهن اصفهان- پرسپولیس از شبکه سه سیما آخر هفته فوتبالی با جام حذفی انگلیس و لیگ ایتالیا در شبکه سه پخش زنده مسابقه استقلال- سپاهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه الهلال عربستان - سپاهان اصفهان از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه ملوان انزلی - استقلال از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقه پرسپولیس - تراکتور سازی تبریز از شبکه سه سیما هفته فوتبالی شبکه سه با پخش مهمترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی آخرهفته با پخش قسمت‌های 15 و16 از فصل دوم "سرزمین مادری" استقلال - صنعت نفت آبادان زنده از شبکه سه پرسپولیس-آلومینیوم؛ زنده از شبکه سه پخش زنده دیدار نیمه نهایی ایران - قطر از شبکه سه سیما پخش زنده دیدار اردن -کره جنوبی با فوتبال برتر جشنهای شعبانیه با حسینیه معلی در شبکه سه رویایی ایران با چشم بادامی ها در جام ملت‌های آسیا پخش زنده مسابقه فوتبال ایران- سوریه از شبکه سه سیما پخش زنده مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتیال برتر پخش زنده مسابقه فوتبال جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر هفته داغ فوتبالی با فوتبال برتر ویژه برنامه مخاطب خاص به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آخرهفته با "سرزمین مادری" پخش زنده مسابقات جام ملتهای آسیا با فوتبال برتر پخش زنده فوتبال ایران - امارات از شبکه سه سیما پخش زنده فوتبال ایران - هنگ‌کنگ از شبکه سه سیما آخرهفته با پخش قسمت‌های هفتم و هشتم از فصل دوم "سرزمین مادری" پخش زنده فوتبال ایران - فلسطین از شبکه سه سیما سریال «بیست‌کووید» از امشب به روی آنتن شبکه سه مسابقه "پانتولیگ" با اجرای محمدرضا گلزار + تیزر فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» + تیزر

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها